Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Fordi jeg ikke gør som mange andre!!

Startet af mette11, 22. August 2011, kl. 20:10

mette11

Mange tak. Han er simpelthen så dejlig. Det er helt utroligt. Nu er det ikke meningen at Anna skal lege med ilderne lige foreløbigt, men engang håber jeg hun kommer til at kunne lege med ham og de andre. Meeeen der går nok lige lidt tid endnu... :P

Christina det er svært at tage et godt billede af ham desværre, for dels sidder han ikke ret stille (man er jo hvalp!) og dels er vores gode kamera løbet tør for batteri og vi kan ikke finde opladeren og må derfor bruge det kamera som jeg ikke er venner med og dermed er næsten alle billeder elendige desværre. Men jeg har da et par stykker mere af ham som er gode...

CMS

Hvor ser han dog sød ud.. :) Det der med hvalpe, der ikke sidder stille til et billede, kender vi alt for godt herhjemme for tiden! Java går under navnet 180, fordi hun piler rundt og aldrig sidder stille.. Eller okay, hun kan bestikkes med nus ;)

MEN tillykke med ham Mette, han er sørme fin! Jeg glæder mig til at møde ham irl.. 
Mange hilsner Christina

Sølvsten

mette11

Tak tak...han ikke kun ser sød ud, han er også super sød og nem!  <3 Og Mallow er så glad for ham  :dans:

Dark Crystal Ferret

Hvor ser han dog sød ud Mette  :love: Tillykke med ham.
Så har du fået en ny pastel i flokken <3

Stephanie

Tillykke med ham. Hvor er han fin :D glæder mig til at se billeder af ham hvor jeg kian se ham tættere på :D

Og hvor er det bare fedt at du viser at det godt kan lade sig gøre at have baby OG ildere...ja..endda også at det kan lade sig gøre at anskaffe flere ildere :D

mette11

Han er virkelig sød og pigerne har bare accepteret ham lige med det samme. De sover sammen alle sammen og der har intet slåsseri været overhovedet!! Det er bare så fantastisk - jeg er helt chokeret over hvor nemt det her er gået og hvor sød han er!  :dans: Jeg elsker pasteller  <3

Mange ting kan lade sig gøre, hvis man virkelig ønsker det. Det gør det så også nemmere at jeg har en stor løbegård til ilderne og de har eget værelse. Men jeg elsker stadig mine ildere og ser dem som mine ilder-børn så selvfølgelig skal de da også være her. ;) Det er jo ikke deres skyld at vi har valgt at få et barn, så det skal de jo ikke lide under. Desværre kan jeg ikke bruge helt så meget tid med dem som før, men jeg kan stadig bruge flere timer om dagen med dem og sørge for de har optimale forhold. ;)

AlisVolatPropiis

han er så skøn....så dejlig....så....pastel <3

Han er virkelig skøn mette...og jeg er en smule misundelig :P virkelig dejlig :D ihhh jeg kunne blive ved:D

mette11

Jamen Trine - du bliver da bare ved  :P Han er sgu også lige til at være misundelig over. Ikke nok med at han er super smuk og kan enes med pigerne, så er han også renlig og bider ikke (han napper en smule, men forstår AHAHAH). Han har skidt på gulvet en gang (TAK SIGI fordi du lige viste ham hvordan og hvor man gør sådan noget  :@). Han er virkelig en perfekt lille hvalp  <3

Julie

Hvor er han fin! Stort tillykke med ham :)