Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Fordi jeg ikke gør som mange andre!!

Startet af mette11, 22. August 2011, kl. 20:10

mette11

Har jeg anskaffet os en hvalp!!

Ja en del går af med deres ildere når de får børn - jeg vælger så at gå den anden vej og har derfor anskaffet mig en mere!! Han er 13 uger og hedder Elegans Evergreen (og så har de fleste nok regnet ud hvor jeg har ham fra  :P). Han ankom meget sent i går, så vi har kun haft i dag til at lære ham lidt at kende. Jeg ventede på at Jonas kom hjem før jeg lod ham møde pigerne, da jeg frygtede en langvarrig sammenføring med slåskampe osv. og ikke ville være alene med ilderne og babyen hvis de sloges vildt. Men det var der så ikke nogen grund til...jeg satte ham bare ned til dem og det var så det!! Mallow blev dog lidt bange (ja min ilder er ret sær - hun bliver bange for en lille fin, hvalp!), men hendes nysgerrighed overvandt det hurtigt og så var han bare skide sjov!! De har overhovedet ikke sloges!! Sigi gik lige hen og snusede til ham og gik så videre. Hun kunne dog også lege lidt med ham, men fandt ham lidt irriterende, da han ikke ville stå stille mens hun vaskede ham! Nu ligger de og sover sødt sammen!! Det er sgu den nemmeste sammenføring jeg længe har haft!!  :dans:

Anne

Han burde hedder Nuttefrans Evergreen :D så kær!

Shamua

Pastel? :D

Tillykke med ham :fnis: Ja det lyder da som en genial sammenføring. Hvis de da bare alle var så nemme :P

Vh. Marianne

mette11

Ja han er pastel og super nuttet!  :) Indtil videre går det virkelig nemt. Har lige været ude hos dem igen og han sover sødt sammen med Mallow nu. Sidst jeg kiggede som han med Sigi... :love:

KariN

Hvor er han dog kær :D Stort tillykke med ham søde Mette ham glæder jeg mig til at møde :D

Og nej man behøver ikke gå af med sine ildere fordi man får en baby, det kan sagtens lykkes hvis man vil have det til at virke, det er du jo et super eksempel på :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

englefugl

det er godt nok en lækker voiliere, gid jeg også kunne have sådan en :D den er godt nok fantastisk! og sikke nogle dejlige ilderbasser! de er godt nok søde ;)

Beate

Hva heder den mørke nydelige på bilde 2 og 5?   :love:
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Bawa

Anne

Citat fra: Beate Dato 22. August 2011, kl. 23:09

Mettes mørke ilder hedder Mallow :)

Barky

Citat fra: Anne Dato 23. August 2011, kl. 00:23
Citat fra: Beate Dato 22. August 2011, kl. 23:09

Mettes mørke ilder hedder Mallow :)

Teknisk set hedder hun Barky's Mallow Fiver... :-p

Og jeg er stadig hamrende misundelig Mette...!! Jeg må finde på en undskyldning for snart at komme på besøg.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

mette11

CitatOg jeg er stadig hamrende misundelig Mette...!! Jeg må finde på en undskyldning for snart at komme på besøg.
Hvis du kommer i dag er der kage!!  :P Senest i morgen tidlig ryger resten af kagen fra søndag ud!

Mange tak - ja den mørke (hun er sort) hedder Barkys Mallow Fiver, til daglig kaldet Mallow. Hun er en stor lækker pige. Lidt sær, men ufattelig godmodig og sindssygt kælen (altså overfor de få udvalgte som hun ikke æder  :-$). Den vildtfarvede pige er Guteillerens Sigvif til dagligt kaldet Sigi. Hun har også sine særheder, men er også en virkelig dejlig pige. Hun er ikke så kontaktsøgende som Mallow, men enormt underholdende at lege med og se på.  :ja:

Jeg tror også de små er ganske tilfredse med deres legeplads  :dans:

De har alle sammen sovet sammen i nat og der har intet været!! Her til morgen lå den lille dreng og puttede med Mallow i en hængekøje. Så jeg vil påstå at de er sammenført nu og jeg vil pakke den løbegård jeg ellers havde taget frem sammen igen. Han kan jo tilsyneladende sagtens bo med pigerne inde på værelset jo. Det kunne ikke være gået nemmere! Jeg er virkelig positivt overrasket. Havde frygtet et sammenføringshelvede som ville blive yderligere besværliggjort idet at Jonas rejser til Grønland i næste uge, men det bliver så ikke aktuelt og det letter mig enormt!  :dans:

Sølvsten

Stort tillykke med ham og de andre, for sikke en dejlig sammenføring.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ahhhhr pastel :love:

Hvor ser han fin ud!!! Ham skal Anna nok blive glad for ;)

CMS

Tillykke med ham Mette  :) Jeg er efterhånden ved at blive godt forelsket i pasteller (host host TRINE host).
Jeg er sikker på, han nok skal få det rigtig godt hjemme hos dig  :love: Jeg glæder mig til at se et close-up billede af ham..
Mange hilsner Christina