Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Gaffa min lille "perle"

Startet af Cille, 30. August 2011, kl. 21:45

Cille

Nu det jo ved at være 1.mdrs tid siden jeg fik ham den lille polak hjem, og synes i skal se hvordan han ser ud idag, for han har forandret sig virkeligt meget, og han gror altså helt vildt lige nu.
Sådan så han ud dengang
http://ferretopia.eu/index.php?topic=6178.0

Idag ser han sådan her ud.

Taget for et par dagen siden

Taget idag, og han er bare min lille sove diva :fnis:
Og han er "perlen" i min musling :D

Dark Crystal Ferret

Haha kan godt lide det sidste billede :fnis:
Han ser rigtig fin ud Cille :)

Shamua

Åhhh Hanne, han er blevet så fiin :love: :D .... Held i uheld kan man sige! .. Smuksak!

Vh. Marianne

Julie

Du ved jo allerde hvad jeg synes om ham, men det kan vist ikke siges for mange gange :P Han er da bare såååååååå skøn!

Cille

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 30. August 2011, kl. 21:50
Haha kan godt lide det sidste billede :fnis:
Han ser rigtig fin ud Cille :)

Det også vildt nuttet og med tungen ude af munden :love:

Citat fra: Shamua Dato 30. August 2011, kl. 21:52
Åhhh Hanne, han er blevet så fiin :love: :D .... Held i uheld kan man sige! .. Smuksak!
Ja det var held i uheld og nu ligner han jo efterhånden, den som jeg ville have haft fra starten.
Men er pragtfuld, bare ikke hvis man spørger Titania...hun synes stadig han er en som skal have lidt tæsk indimellem

Citat fra: Julie Dato 30. August 2011, kl. 21:53
Du ved jo allerde hvad jeg synes om ham, men det kan vist ikke siges for mange gange :P Han er da bare såååååååå skøn!

Tak og ja det er han :D

Sølvsten

Nej nej nej Han er jo blevet endnu sødere at se på. Han er godt nok noget for sig selv på den gode måde

Lena og Peter

hehe... jaaa, han er en lille perle... Og som med perler tager det bare lidt tid inden han kommer til at skinde rigtig meget, og bliver den ilder du gerne vil have fra starten...  :love:

Cille

Citat fra: Sølvsten Dato 30. August 2011, kl. 22:00
Nej nej nej Han er jo blevet endnu sødere at se på. Han er godt nok noget for sig selv på den gode måde
Ja det er han, og lidt småtyk er han også blevet...så det sød og buttet nu :fnis:
Så det nu du skal bande over at jeg godt ville have ham alligevel :D

Citat fra: ilderbanden Dato 30. August 2011, kl. 22:03
hehe... jaaa, han er en lille perle... Og som med perler tager det bare lidt tid inden han kommer til at skinde rigtig meget, og bliver den ilder du gerne vil have fra starten...  :love:
Synes nu han skinner vildt nu :D.... skæbnen har talt og Gaffa er den rette for mig :D :love: ( han er nok 100gange bedre end den anden)

Sølvsten

Ja det er han, og lidt småtyk er han også blevet...så det sød og buttet nu
Så det nu du skal bande over at jeg godt ville have ham alligevel

Det har jeg gjort lige siden han kom hjem til dig. Men jeg under dig ham.

Shamua

Han er vel også pisse fræk, så det er godt nok Tit kan sætte ham på plads engang i mellem :P

Vh. Marianne

Cille

Citat fra: Shamua Dato 30. August 2011, kl. 22:48
Han er vel også pisse fræk, så det er godt nok Tit kan sætte ham på plads engang i mellem :P

Nej faktisk ikke...Nitten er værre, men det jo Titanias darling, så han bliver aldrig sat på plads :fnis:
Titania har hendes yndlings ilder, og så er der så dem hun synes er små dumme.
(Nitten og Epoxy bliver aldrig skældt ud af hende...karisma kan godt få lidt ballade med mor)

Bawa

Han vokser sig bare smukkere og smukkere (og federe!)
Jeg er helt vild med hans ansigt.

På billede 4 ligner han en der lige er kommet hjem efter en god bytur :lol:

Cille

Citat fra: Bawa Dato 30. August 2011, kl. 23:05
Han vokser sig bare smukkere og smukkere (og federe!)
Jeg er helt vild med hans ansigt.

På billede 4 ligner han en der lige er kommet hjem efter en god bytur :lol:

Så skulle jeg jo have lagt det sjove billede ind...det med flasken :lol:

Bawa

Det synes jeg du skal gøre! :lol:

Miliah

Han er blevet flot. Klæder ham med lidt mere sul på kroppen  :)