Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Pixen på gårtur med madmor

Startet af Dark Crystal Ferret, 7. September 2011, kl. 17:21

Dark Crystal Ferret

Jeg var lidt heldig at få lidt gode billeder af vores dejlige Pixel Lionheart i dag da vi var ude og gå tur 8)
Jeg fik sådan lyst til at dele dem med jer – so enjoy :dans:

Ude på gårdspladsen.

Normalt er jeg ikke så vild med når hans øjne lyser op på mine billeder, men her så han bare så bamse sød ud, så det måtte jeg simpelthen tage med også :P

Ude i haven – far har ikke slået græs hvilket er herligt, for så kan man gemme sig i græsset.

Kom nu mor – den vej, den der vej :dans:

Han er blevet så fin hvid igen, og han har taget godt 200g på siden brunsten. Så han er ved at være udstillings klar nu. Så nu ser vi bare frem til at se hvad han dur til denne her gang  :fnis:

Louise V

FerretParadise

Sikke nogle dejlige billeder af ham.  :) Og det er godt at høre, at han har taget 200 gram på, det er ret flot.
Ann Hillerslev.

Dyrenørden

Dark Crystal Ferret

Tusind tak  :)

Ja, jeg var ret heldig at billederne her blev gode. Syndes ofte albino billeder bliver bedst i solskind og udendørs. Og mig og Pixel går rigtig mange ture derude hver uge, så det var oplagt at huske kameraet nu vejret artede sig så godt herude i går :fnis:

Og Ann: Ja, det er super dejligt han har taget på igen nu. Brunsten var ikke lige så slem ved ham, som med micko. Så han er kommet sig nemmer og hurtiger over den.
Jeg syndes selv han er blevet rigtig smuk igen, måske især nu han ikke er så orange i farven mere :fnis: Og så er hans pels også ved at blive pæn lang igen, så jeg syndes han er ved at ligne vores gode, dejlige og smukke Pixel igen <3

Shamua

Vh. Marianne

CMS

Mange hilsner Christina

Bawa

Lena og Peter

Nogle rigtige dejlige billeder.. :), Glæder mig til at hilse på ham igen..

Dark Crystal Ferret

Tusind tak 8)
Ja jeg glæder mig også til at have ham med til dooking og vise ham til jer igen :love: Han er blevet så fin nu, så jeg håber han klare det bare lidt bedre end sidste gang :P

Shamua

Jamen det er slet ikke fair.. nu taber Macto jo bare :P .... Ihhhhh....

Vh. Marianne

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Shamua Dato  9. September 2011, kl. 20:09

Aaah mon dog :fnis: Tror nu nok Pixel kan give lidt mere kamp denne her gang, meeeen det er jo en bim dreng han skal op imod. så jeg tør ikke håbe på mere end en god udstilling og at Pixel måske har liidt bedre muligheder denne gang end sidste. Og uanset så vil han jo altid være en vinder inde i mig :love:

Shamua

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato  9. September 2011, kl. 22:24
Citat fra: Shamua Dato  9. September 2011, kl. 20:09

Aaah mon dog :fnis: Tror nu nok Pixel kan give lidt mere kamp denne her gang, meeeen det er jo en bim dreng han skal op imod. så jeg tør ikke håbe på mere end en god udstilling og at Pixel måske har liidt bedre muligheder denne gang end sidste. Og uanset så vil han jo altid være en vinder inde i mig :love:
Han, Pixen, er en vinder :) .. bare vent til vinter, frygter ham :P

Og altså, der var han vist bare meget heldig og 2-300 g større :P haha

Vh. Marianne

Dark Crystal Ferret

Miliah