Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Kida alder...

Startet af KittAnderson, 7. September 2011, kl. 21:33

KittAnderson

hej alle folkens.
Jeg er den situation at jeg har dummet mig gevaldigt...
Min tæve Kida, som altid deltager i udstillingerne. - Hende har jeg ALTID skrevet som 09'er.
Jeg har altid tænkt at sådan var det bare, men nu har jeg fundet ud af at hun er 08'er. - Altså et år ældre.
Det er jo skidt for mig, i og med hun faktisk er et år ældre end jeg troede. :(

Men hvad gør jeg mht udstillingerne ? Er der nogle der vil tro jeg snyder, når hun lige pludselig er blevet et år ældre?
Skal jeg i fremtiden skrive 08, eller stadig bare holde mig til 09 ?

Jeg har ikke noget dokumentation på det, desværre...
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Bawa

Det er en træls fejl, men du skal da selvfølgelig skrive det der er det rigtige :)
Hvorfor skulle nogen ville lyve deres ilder et år ældre end den er? Jeg vil i hvert fald ikke mistænke dig for at lyve.

KittAnderson

For at have bedre chance for at vine evt :b hehe
Men tak. Du er sød! :D
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Bawa

Tror nu ikke der er nogen der kunne finde på med vilje at lyve om den slags - men man skal jo aldrig sige aldrig. Og mange tak :D

AlisVolatPropiis

...altså i bund og grund så handler det hele om tillid på de ildere der ikke figurerer med stamtavle og optegnelser hos en avler :) du er jo ikke den eneste hvor en udstilling alligevel bliver nød til at tage ejers ord for gode varer... :) Jeg synes bare du skal tilmelde hende med den alder du nu har på hende, evt. skrive hvordan du fandt ud af det. :)

KittAnderson

Jeg tror bare det er en tanke torsk fra min side af.
Altså da jeg fik venustrus sidste år, der VAR hun virkelig ikke kun 1 år. Hun var altså to...
Det er ikke noget jeg kan bevise eller noget, men jeg er sikker på hun ikke kun var 1 år sidste år. Så skulle hun jo have været hvalp da jeg fik hende, men det var hun ikke ligefrem :)

Shamua

Synes du skal tilmelde hende som 08'er.. det gør jo ingen forskel i år :)

EDIT: men i forhold til tilmeldte udstillinger skal det nok rettes, fordi de bedømmer jo også lidt ilderen ud fra alderen..

Vh. Marianne