Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Nunki-boy <3

Startet af Shamua, 9. September 2011, kl. 21:26

Shamua

Lidt billeder af min smukke Lancelot-Lamselår  :love:

Det er simpelthen så uhyggeligt med ham, for hver dag han gror, ligner han bare Mikka mere og mere.. Bare i en mere maskulin størrelse  :fnis: Men det er også derfor at jeg har valgt at give ham hans oprindelige navn tilbage "White Star" da det var tanken han skulle opkaldes efter Mikka...  :-$

Men her er en del billeder af ham, håber i nyder det  :D

Halløøøj

Jeg kan nogle tricks med min tunge :P

Jeg kan også se kær ud  :-$

... og flot :D

.. og spise lækre godbidder fra Maria og Robert :D (Tak for dem - vundet på Petfoods) :P

Og så har jeg også bare fået mig en rigtig god legekammi efter min bror er rejst væk....

... Sir Lancelot Nunki White Star  :love:

Vh. Marianne

Lena og Peter

Han er bare en rigtig dejlig dreng... Glæder mig til at hilse på han igen til Dooking..

Dark Crystal Ferret

Wow han er godt nok også smuk Marianne - du vælter dig bare i smukke dyr syndes jeg  :fnis:

Shamua

Hehe tak, ja jeg har vist været heldig :love:

Ej, ham her var jo sådan set bare forelskelse ved første blik.. Han var jo en lille Mikka klon :love: ... Der var ikke så meget at gøre, han var min!

Vh. Marianne

Cille

Han er nu en smukkert <3...men hvad har de gang i på det sidste billede...måske..kiss me mon ami ? :fnis:

Shamua

Citat fra: Cille Dato  9. September 2011, kl. 23:03
Han er nu en smukkert <3...men hvad har de gang i på det sidste billede...måske..kiss me mon ami ? :fnis:
Jeg ved det ikke haha... de legede vildt :P ... Og tak :)

Vh. Marianne

Bawa

Lance-Mandse <3
Og Pepper-Lebber... Ahhhhh... Den var ikke så god!

Shamua

Citat fra: Bawa Dato 12. September 2011, kl. 20:29
Lance-Mandse <3
Og Pepper-Lebber... Ahhhhh... Den var ikke så god!

:lol: .. Bare Pepper-mand.. Pepper nød.. måske?:P

Vh. Marianne