Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Det var ikke mig!

Startet af Malene, 15. September 2011, kl. 05:18

Malene

Søde Cerulean. Det kan godt være at du er god til at se uskyldig ud, men det virker ikke når du blev fundet på gerningsstedet og der ligger legetøj spredt i hele hytten.

P.S. Det er lidt nederen at vise billeder når man har så mange mus som jeg har. Kæft de sviner!
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Shamua

Vh. Marianne

Sølvsten

KariN

Han ligner lidt en der godt ved at han har lavet ballade, men slet ikke fortryder det :lol:

Han er altså en rigtig flot dreng :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Lena og Peter

Når jeg kigger på ham, er jeg altså helt sikker på at det ikke er ham.. :P

Malene

KariN > Ja, du kan tro at han ikke fortryder det. Han elsker at lave ballade, og jeg tror desværre at han ved jeg elsker ham for meget til at blive sur på ham :lol:

ilderbanden > Nu skal du ikke også falde for hans tricks! Han er bare god til at se uskyldig ud, den lille djævel! :fnis:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Anne

sødt billede :D Du skal ikek være ked af det med musene.. folk skulle bare se min kælder :o !

ilderhjemmet

ha ha, meget uskyldig ballademager, jeg tror han er ved at rydde op efter en oprindelige ballademager  :fnis:
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Julie

katja

dejligt billed, og det er da bestemt ikke ham :)
ejer af 7 dejlige trolde,