Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Første "'skud" af hunden i hjemmestudie - træning til dooking ferrets udstilling

Startet af SilverDragon, 15. September 2011, kl. 07:44


FerretParadise

Hvis du ca ved hvor lang tid det tager pr ilder, så kan du jo lave et skema, så du har liggende i din bod.
Skemaet kan være delt ind i tider, feks kl. 12 og kl. 12.30 osv.
Så kan man booke en tid, som bliver skrevet på skemaet, så dem der kommer efter kan se hvilke tider der er ledige.
Ann Hillerslev.

Stubba

Jeg har 3 bæster jeg også gerne vil have taget billeder af .. :'D

og synes at Anns idé er super god!
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

SilverDragon

Ferretparadise:
Det var en god ide.
Jeg tænker over at folk kan trække et nummer og at jeg så kalder folk op når det er deres tur.
For det kan være meget forskellig hvor lang tid det tager pr. ilder, da det nok ikke er alle ildere som er lige "samarbejdsvillige".
Men jeg udtænker lige en måde, så vi får det til at flyde.
Men har hellere ikke nogen anelse om hvor mange der vil have taget billeder..

Stubba: Bare iorden..

SilverDragon

Ferretparadise: Jeg skal nemlig også bruge lidt tid til lidt små redigering...

Lena og Peter

Citat fra: SilverDragon Dato 15. September 2011, kl. 09:40
Ilderbanden: dog kun dyret!
Jeg må lige se hvordan og hvorledes. Kunne godt tænke mig at komme over med min fotostand, men ved ikke om jeg tager Alonso med..
nu må vi se..
Peter: Hvor langt er der fra Albertslund til jer?

Lidt over en times kørsel..  ;)

Mustela

Citat fra: SilverDragon Dato 15. September 2011, kl. 10:45
Jeg tænker over at folk kan trække et nummer og at jeg så kalder folk op når det er deres tur.
For det kan være meget forskellig hvor lang tid det tager pr. ilder, da det nok ikke er alle ildere som er lige "samarbejdsvillige".
Men jeg udtænker lige en måde, så vi får det til at flyde.
Men har hellere ikke nogen anelse om hvor mange der vil have taget billeder..


Jeg har 6-8dyr du gerne må tage billeder af. Kan dog lade nogle af dem fotograferer sammen, hvis man kan det? Betaler selvfølgelig pr dyr.

Hvad med underlag? (kan det desinficeres? -mht smitte)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Dark Crystal Ferret

Som jeg skrev på Facebook så kan jeg også rigtig godt lide dine billeder :ja: . Og jeg kunne også godt tænke mig at få taget billeder af en 3-5 dyr hvis det er :dans:

SilverDragon

Dark Crystal Ferret: takker, det kan vi nok godt finde ud af..

Mustela: Lyder godt.. Jeg tager noget desinficerende med så vi kan tørre underlaget over, ellers må folk meget gerne tage deres eget tæppe med som underlag..

Julie

Jeg så dem godt på HG igår. Rigtig gode billeder og Ifur ser bare sååååååååå skøn ud!

Shamua


Vh. Marianne

SilverDragon


PiaLyng

Det altså en smuk smuk smuk model, du har dig der! Nogen af billederne ligner malerier :$.. Han er bare lækker!!