Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Første "'skud" af hunden i hjemmestudie - træning til dooking ferrets udstilling

Startet af SilverDragon, 15. September 2011, kl. 07:44

SilverDragon

Hej alle sammen :)

Så fik jeg købt 3 forskellige baggrundsfarver til mit mini studie. Og så satte mig og Ifur os lige og tog nogle billeder så I kan se hvordan det går.

Billeder er meget lidt redigeret, da jeg ikke er nogen haj til photoshop.

Næste model bliver sikkert Alonso (min ilder), men der behøver jeg et par ekstra hænder..

Her er resultatet..

Jeg vil gerne sige tak til Lorens Petersen fra fotostart.dk for redigering af det sidste billede.

Billeder kan ses i større format på facebook:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150293211663884.348614.662968883&type=1

Malene

Jeg synes det er nogle rigtig gode billeder! Det er smart at du har flere baggrunde, for en mørk vildtfarvet passer selvfølgelig bedre til en lys baggrund end en albino eller pastel gør.
Jeg kommer ikke med mine dyr på den udstilling, men jeg synes da du skal overveje at komme på VIF *lokke lokke* :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Mustela

Rigtig gode billeder :D

Er det sådan at man kan betale for at du tager billeder af ens dyr, på fx dooking?

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

holmer

Jeg syntes det er nogle pisse gode billeder. Kan specielt godt li dem med sort baggrund :-D

KariN

De er rigtig gode de billeder :) og din hund er da også bare en super flot model :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

SilverDragon

Sølvsten: Det er jeg glad for at høre.

KariN: Takker, ja han er sjov at tage billeder af, fordi han har så mange udtryk.

holmer: Fandt også ud af at det var den bedste baggrund til Ifur. Glæder mig også til at se en albino på den sorte baggrund.

Mustela: Ja, jeg har sat prisen til 25 kr. pr. ilder. Men så er der hellere ikke nogen begrænsning for hvor mange billeder vi tager.

Du kan finder flere oplysninger om fotostanden på min hjemmeside: http://silverdragon.eu/

Malene: Åh.. det kunne da godt ske. Hvornår er det at VIF er og hvor?

Lena og Peter

Jeg glæder mig rigtig meget til at se dig til Dooking, det er jo snart længe siden..  :)

Det er nogle rigtig flotte billeder, så det bliver spændende at følge din hjemmeside, og se hvad der kommer af flotte billeder.. ;)

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

SilverDragon

Ilderbanden: Glæder mig også til at se jer. Bliver rigtig hyggeligt tror jeg.

Malene: Jeg vil overveje det, turen er godt nok lang.. Men hvornår kan jeg senest give besked?

Lena og Peter

Jeg mener stadigvæk der er pladser... Så du skal da bare tilmelde dine dyr også..  ;)

SilverDragon

Ilderbanden: dog kun dyret!
Jeg må lige se hvordan og hvorledes. Kunne godt tænke mig at komme over med min fotostand, men ved ikke om jeg tager Alonso med..
nu må vi se..
Peter: Hvor langt er der fra Albertslund til jer?

FerretParadise

På Dooking, hvordan vil du så gøre det?
Skal man bare komme hen til dig med ens dyr, eller skal man aftale en tid på dagen med dig til det?
Jeg har nemlig to stk, som jeg gerne vil have billeder af, med den lyse baggrund.

Man skulle tage et usb stik med ikke?
Ann Hillerslev.

SilverDragon

Ferretparadise: Du må gerne tage et usb stik med, ellers køber jeg brandbare cd'er med så I får billederne brændt ud med det samme.
Ang. booking af tid, så er jeg ikke helt sikker på hvordan vi gør det endnu.

Er der nogle der har nogle ideer til hvordan vi kan gøre med "kø"?

Miliah