Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

guldpølser;P

Startet af Tanja11, 3. Oktober 2011, kl. 21:45

Tanja11

havde taget nogle billeder af mine to pølsedyr her forleden, og ville så lægge de sødeste ind.
i er velkomne til også at ligge nogle af de bedste billeder ind af jeres egne pølsedyr :P

jeg lægger ud.

Hygge hygge :P

Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

AlisVolatPropiis

Sikke en sød ide med en pelspølse favorit billedtråd :D og hvor er dine bare søde :D

Jeg elsker disse billeder af mine dyr....(der er flere favoritter, men jeg orker ikke at lede for længe i mine albums ligenu) -alle billederne er taget af Julia Keil Beck :)

Dejlige skønne Cosmo

Smukke skøre Thlayli med "Bold" hans yndlingslegetøj

Og mine tre Yngste Thlayli, Spero og Melpomené i et sjældent stille moment efter en skøn dag på besøg i verdens bedste løbegård :)

Tanja11

hold da k... hvor er de søde, jeg elsker det sidste billede, det er virkelig sødt :D
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Miliah

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  3. Oktober 2011, kl. 22:28
Og mine tre Yngste Thlayli, Spero og Melpomené i et sjældent stille moment efter en skøn dag på besøg i verdens bedste løbegård :)

Åh sikke et dejligt billede :D og så ligner det endda de ligger i størrelsesorden! Stor - mellem - lille :p

AlisVolatPropiis

tak altså :D

og ja det sidste...de har selv lagt sig sådan...det er ja...bare godt fanget :D

Tanja11

hehe ja det sker en gang imellem at man får fanget dem :P bare ikke så tit, de er jo ikke ligefrem kendt for at sidde stille
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Eliza

Trine: Hov hov nu er jeg ejer af den bedste løbegård  :lol: :dans: en dag når jeg får et liv igen må du komme forbi og afprøve den  ;)

FerreT: Skønne billeder  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

AlisVolatPropiis

Elizabeth -det er så klart et løfte jeg vil holde dig op på!!! :P :D :D :D

mette11

CitatHov hov nu er jeg ejer af den bedste løbegård   
Er den blevet færdig nu?? Fedt... :dans: Altså bortset fra hvis den virkelig er federe end min!! Så må jeg jo i gang med en tilbygning!!  :P :P :P

Shamua

Citat fra: mette11 Dato  4. Oktober 2011, kl. 13:50
CitatHov hov nu er jeg ejer af den bedste løbegård   
Er den blevet færdig nu?? Fedt... :dans: Altså bortset fra hvis den virkelig er federe end min!! Så må jeg jo i gang med en tilbygning!!  :P :P :P
Det synes jeg er en god konkurrence! .. Hvem kan få den fedeste udendørs løbegård! :P

Vh. Marianne

Tanja11

Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke