Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Sig hej til DAMP-barnet Julius!

Startet af Mewz, 4. Oktober 2011, kl. 16:49

Mewz

Vi hentede ham i går hos Dyrenes Beskyttelse, hvor han var en rigtig rolig charmetrold.
Lige så snart vi kom hjem, båttede han hele lejligheden rundt - og har ikke bestilt andet siden. Desuden har han tillagt sig nogle (u)vaner med at bide i fødder og kravle op af benene, for at bide i knæene.  :nej:

Derudover er han og dejlig og meget livlig. Vi ved intet om hans baggrund desværre, da han jo har været ude i naturen i noget tid og ikke er chippet, så vi har besluttet, at han hedder Julius og har fødselsdag d. 3. oktober.
På baggrund af hans rigtig fine stand og tænder er han blevet skudt til at være cirka 2 år - og vi kan dælme godt mærke, at vi ikke helt er vant til en ung ilder med så meget krudt i.  :fnis: Lige nu sover han for første gang, siden vi fik ham hjem - og vi er også kørt helt trætte.

Tror, vi bliver rigtig glade for at have ham her - og jeg synes, I lige skal hilse på ham også.

- Julius er desværre i konstant bevægelse, så alle billeder taget uden for snorketid er ubrugeligt slørede.
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Dyrenørden

åh. han ser virkelig skøn ud! Synes han er rigtig smuk! Tillykke med ham og godt du fik ham :)

Barky

Hold fast hvor er han fin!! Tillykke med at være ilderejere igen.. Det må være skønt! :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Mewz

^ Det er så skønt! :D

Han var desværre kun 7 minutter om at lære at klatre op på spisebordet. Det gjorde de gamle aldrig - og det er jeg nok moderat utilfreds med. :fnis:
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Barky

Citat fra: Mewz Dato  4. Oktober 2011, kl. 17:35
^ Det er så skønt! :D

Han var desværre kun 7 minutter om at lære at klatre op på spisebordet. Det gjorde de gamle aldrig - og det er jeg nok moderat utilfreds med. :fnis:

Jaja, og så alligevel ikke.. For det er jo netop den irriterende opfindsomhed ildere ligger for dagen som vi elsker så højt ved dem.. Inderst inde.. Når vi HAR ryddet op efter dem...  :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

KariN

Tillykke med jeres fine dreng og med at være ilder-ejere igen :D

Det er skønt når end ildere sådan kan vise en at man har indrettet hjemmet "forkert" :lol:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

Tillykke med ham  :) Synes det er rigtig dejligt at han nu får et rigtigt hjem i stedet for at bo på internat  :ja: Han ser virkelig lækker ud synes jeg  <3

Eliza

Tillykke med ham, han ser rigtig fin ud  :) Jeg ved ikke helt hvorfor, men synes ikke helt han ser ud til at være meget mere end et år, men det er jo også kun et billede  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

englefugl

Tillykke med ham :D Fantastisk at i kunne give den søde dreng et godt hjem ;)

Sølvsten