Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Handsome Butch Cassidy of FerretParadise

Startet af lussingen, 4. Oktober 2011, kl. 19:07

lussingen

Jeg var så heldig at få fotograferet alle mine dyr i lørdags til Dooking :dans: Her kommer der nogle af vores smukke Cassidy <3
Alle billederne er taget af Louise Britt Pedersen, tusinde tak, jeg er super glad for dem.

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Dyrenørden

Der har vi jo vinderen ;) Fine billeder men de er så små at jeg ikke synes man kan se dem ordentligt

lussingen

Ja, han vandt temmelig meget :fnis: Det er mig der er en ged og ikke kan finde ud af at lave billederne større :X
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Dyrenørden

Citat fra: lussingen Dato  4. Oktober 2011, kl. 19:12
Ja, han vandt temmelig meget :fnis: Det er mig der er en ged og ikke kan finde ud af at lave billederne større :X

Ja det må man sige :) hehe. du må da have en overflod af de der huler nu ;)

FerretParadise

Der er den kære søde dreng jo.  <3
Men du må vist lige på kursus hos mig, så du kan finde ud af, at ligge større billeder herind.  ;)
Ann Hillerslev.

Barky

Nårh hvor er han sød på det billede hvor han hopper og (sikkert) kigger på sin madmor... :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

FerretParadise

Citat fra: Barky Dato  4. Oktober 2011, kl. 19:48
Nårh hvor er han sød på det billede hvor han hopper og (sikkert) kigger på sin madmor... :)
Han hoppede og sprang faktisk så meget, at han endte på gulvet.  :lol:
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato  4. Oktober 2011, kl. 20:06
Citat fra: Barky Dato  4. Oktober 2011, kl. 19:48
Han hoppede og sprang faktisk så meget, at han endte på gulvet.  :lol:

Ja hold da fest han var i mægtigt humør :lol:

KariN

Hvor er han bare sød og smuk :D

Det er nogle gode billeder hun har fået taget af din dreng
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Shamua

Sikke et herligt billede der hvor han står i hopla :fnis:

Vh. Marianne

Lena og Peter

Jeg synes helt sikkert han er en smuk dreng... Men næste gang Ann er på besøg, så SKAL hun altså lære dig det med billederne..  :P

Jeg glæder mig til snart at ser Jer igen.. :)

Dark Crystal Ferret

Ej nogle lækre billeder. Nu glæder jeg mig bare endnu mere til at se vores :dans:
Det er altså nogle smukke dyr du har Mette. Jeg er da slet ikke misundelig :fnis:

AlisVolatPropiis

Aaaaaaaaand Handsome he IS! :D jeg elsker også bare hoppebilledet o.O

mette11

Mette for f... spænd nu den hjelm og kom ind i kampen! Nu har du endelig nogle rigtig gode billeder af dine lækre dyr og så lægger du dem ind i et format som får mig til at føle mig som en stæreblind 90-årig! Det er ikke fair... :P Prøv igen, så skal jeg nok kigge på dem og komme med rosende ord!  ;)

AlisVolatPropiis

.....fniser lidt af Mette....11 altså :P (selvom jeg heller ikke kan se dem, og faktisk kom til at indskyde ordet "frimærke" mentalt tidligere) *rødme* :P