Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Forbyd avlsplaner og hvalpebilleder! NEJ TRÅDEN!

Startet af Dyrenørden, 5. Oktober 2011, kl. 18:00

Dyrenørden

ja som overskriften siger så synes jeg avlsplaner og hvalpe billeder skal forbydes her på siden vi er nogen der er i intensiv Nej træning og det er ret så forstyrrende med hvalpebilleder og lign. Derimod må i meget gerne skrive om alle de trælse ting ildere gør! Denne tråd vil forhåbentligt blive en tråd hvor alle os i Nej træning kan skrive om alle de grunde til ikke at få flere  og hjælpe hinanden i Nej træningen ;)

Shamua

Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Og i nogle tilfælde masser af lort på gulvet og "ømme" fingre :S

Beate

Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Dyrenørden

Det er godt bare bliv ved med at skrive om alle de dumme ting hvalpene gør :)

Beate: Vig bort fra denne tråd ;)

Hvalpe æder helt enormt meget! = koster flere penge

Malene

Neeej, jeg glæder mig til at de tråde begynder at komme! Nu må det snart være min tur til at få en hvalp :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Dyrenørden

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato  5. Oktober 2011, kl. 21:53
Hvalpe æder helt enormt meget! = koster flere penge

Ja de laver sku ikke andet end at æde, skide og bide i tæer ;)

Malene: Jeg tror slet ikke du har sat dig ind i hvilken belastning en hvalp er. De er demoner gemt i en lille nuttet krop ;)

mette11

Er det så nu at jeg skal fortælle at jeg sammenførte min hvalp med de to piger (hvoraf den ene er pænt hysterisk) ved at bare sætte dem sammen?? Og at han rent faktisk var renlig (dog har Sigi lært ham at skide på gulvet - TAK Sigi!  :@). Men ja...han æder virkelig meget og dermed koster han mere. Han skider også enormt meget og dermed er der mere rengøring og flere udgifter til bakkemateriale.  ;)

Malene

Citat fra: Dyrenørden Dato  5. Oktober 2011, kl. 22:00
Malene: Jeg tror slet ikke du har sat dig ind i hvilken belastning en hvalp er. De er demoner gemt i en lille nuttet krop ;)
Pjat. Ingen ildere er demoner :P Jeg skulle have haft en dreng i år, men sådan blev det desværre ikke :( Så jeg håber at 2012 er mit år :D
Kom så med alle parringsplanerne!
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Citat fra: mette11 Dato  5. Oktober 2011, kl. 22:34
Er det så nu at jeg skal fortælle at jeg sammenførte min hvalp med de to piger (hvoraf den ene er pænt hysterisk) ved at bare sætte dem sammen?? Og at han rent faktisk var renlig (dog har Sigi lært ham at skide på gulvet - TAK Sigi!  :@). Men ja...han æder virkelig meget og dermed koster han mere. Han skider også enormt meget og dermed er der mere rengøring og flere udgifter til bakkemateriale.  ;)
Shcyyy! Nu prøver vi jo at bilde os selv ind at det der med hvalpe er noget værre noget så man kan holde ud hvis man ingen hvalp skal have;O)

lussingen

Næste år rejser jeg til en øde ø, hvor jeg kan sidde og banke hovedet ind i en kokospalme mens jeg højt gentager for mig selv: NEJ NEJ NEJ
På den måde undgår jeg helt at skulle savle over hvalpe :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Eliza

Citat fra: lussingen Dato  6. Oktober 2011, kl. 05:59
Næste år rejser jeg til en øde ø, hvor jeg kan sidde og banke hovedet ind i en kokospalme mens jeg højt gentager for mig selv: NEJ NEJ NEJ
På den måde undgår jeg helt at skulle savle over hvalpe :fnis:

ellers må du næsten håbe at Ann får et lille kuld nu når du absolut skal have halvdelen af dem  :lol: ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Dark Crystal Ferret

Jamen hvis ingen vil købe mine hvalpe, så beholder jeg dem da bare selv <3 :P :P

Emily's Puppies 4 weeks1.MPG

Shamua

... Åhhh, det var ondt Maria... Vi holder altså nej træning herinde!!! :P .... Der er godt nok længe til foråret!

Vh. Marianne