Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Forbyd avlsplaner og hvalpebilleder! NEJ TRÅDEN!

Startet af Dyrenørden, 5. Oktober 2011, kl. 18:00

Dyrenørden

Folk der ikke kan andet en at sige hvor søde ildere er og ligge videoer af små grimme nuttede bæster kan godt blive ude af tråden. Vi skal holde fokus! ;)

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Shamua Dato  6. Oktober 2011, kl. 17:03
... Åhhh, det var ondt Maria... Vi holder altså nej træning herinde!!! :P .... Der er godt nok længe til foråret!

Øhhh UPS :-$ :-$ :fnis: :P

Citat fra: Dyrenørden Dato  6. Oktober 2011, kl. 17:19
Folk der ikke kan andet en at sige hvor søde ildere er og ligge videoer af små grimme nuttede bæster kan godt blive ude af tråden. Vi skal holde fokus! ;)

Ej.. det må du sørmme UNDSKYLDE.. de hoppede lige ind, kunne slet ikke nå stoppe dem. Skal nok sige til mine grimme nuttede hvalpe at de IKKE må spolerer jeres - Nej - til hvalpe - næste - år tråde. Undskylder på vores grimme hvalpes vegne :-$

Dyrenørden

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato  6. Oktober 2011, kl. 18:46
Citat fra: Shamua Dato  6. Oktober 2011, kl. 17:03
... Åhhh, det var ondt Maria... Vi holder altså nej træning herinde!!! :P .... Der er godt nok længe til foråret!

Øhhh UPS :-$ :-$ :fnis: :P

Citat fra: Dyrenørden Dato  6. Oktober 2011, kl. 17:19

Ej.. det må du sørmme UNDSKYLDE.. de hoppede lige ind, kunne slet ikke nå stoppe dem. Skal nok sige til mine grimme nuttede hvalpe at de IKKE må spolerer jeres - Nej - til hvalpe - næste - år tråde. Undskylder på vores grimme hvalpes vegne :-$

Godt så! hmf! ;)

Dark Crystal Ferret

Mimse-mia

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato  6. Oktober 2011, kl. 09:33
Jamen hvis ingen vil købe mine hvalpe, så beholder jeg dem da bare selv <3 :P :P

Emily's Puppies 4 weeks1.MPG

NØJ maria de er grimme :D Jeg bliver nød til at tage alle dine hvalpe ;)
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Stubba

Jeg må ikke få hvalpe ....... Men det fraholder mig da ikke fra at savle (desværre).

Gosh Maria ..... Jeg kunne jo 'spise' dem alle sammen!
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Sølvsten

Fantastisk tråd!!!!

Husk at tage den op igen til foråret

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Mimse-mia Dato  6. Oktober 2011, kl. 22:31
Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato  6. Oktober 2011, kl. 09:33
Jamen hvis ingen vil købe mine hvalpe, så beholder jeg dem da bare selv <3 :P :P

Emily's Puppies 4 weeks1.MPG

NØJ maria de er grimme :D Jeg bliver nød til at tage alle dine hvalpe ;)

Citat fra: Stubba Dato  7. Oktober 2011, kl. 11:36
Jeg må ikke få hvalpe ....... Men det fraholder mig da ikke fra at savle (desværre).

Gosh Maria ..... Jeg kunne jo 'spise' dem alle sammen!

Jeg er bare så slem at ødelægge jeres tråd med grimme hvalpe.. jeg er ked af hvis jeg ødelægger jeres terapi - i ikke flere hvalpe :-$  ( jeg må lave min egen tråd om hvor søde og dejlige hvalpe er så - og skrive advarsel for sate sjæle - jeg kan godt se det :-$ )

Mimse-mia - de er desværre solgt (der kommer flere næste år) :snebold:
Stubba: De smager altså også godt sådan nogle små nogle...

Dyrenørden

Her er en god grund til ikke at få ildere: Flere piercinger i øret! Arg. dumme Marcel!