Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Stunning Sundance Kid of FerretParadise

Startet af FerretParadise, 6. Oktober 2011, kl. 15:29

FerretParadise

Så kommer der nogle billeder af Sundance. Det er lidt sjovt for mig, at sidde og se disse billeder, jeg kan så tydeligt huske, da jeg havde taget billeder af dem da de var små. Og små er de jo ligesom ikke mere, men i mit hjerte, er de stadig mine små hvalpe.

Billederne er taget af SilverDragon.

Jeg vælger at smide dette billede ind også, selvom det ikke er så godt, men det er skide sødt.

Ann Hillerslev.

KariN

Hvor er han dog kær :D

Han ser hyggelig ud på det første billede :lol: Hans ansigts udtryk siger nærmest: "Kom og giv mig et kram" :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

FerretParadise

Han er en rigtig hyggelig dreng, som elsker at kramme og kysse.  <3
Ann Hillerslev.

lussingen

Tak for de søde ord. Ja, de er pludselig store de små hvalpe. Altså, jeg kalder dem jo stadig for hvalpene :fnis:

Karina: han er en meget kærlig dreng. Meget rolig og mild og elsker at nusse og kysse som Ann siger :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Dyrenørden

Han ser dejlig ud :) Og vældig afslappet foran det kamera ser det ud til  :lol:

Louise V

Han ser da dejlig afslappet ud.. Ja virkelig sødt på sidste billede ;)

Anne

Shamua

Vh. Marianne

Eliza

Han er virkelig smuk ligesom alle hans søskende  ;)

Synes det er lidt sjovt for synes han er lidt en blanding af Crush og Fire, men det er efter min mening også den perfekte kombination  <3
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Lena og Peter

Nogle rigtige dejlige billeder... Hun har nu gjort det meget godt, hende Louise.. :)