Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Loke

Startet af FerretParadise, 6. Oktober 2011, kl. 16:13

FerretParadise

Her kommer så Loke Boke Langben.
Han er sådan en sjov dreng, og han minder mig ret meget om Cyrillen.

Billederne er taget af SilverDragon.

Ann Hillerslev.

mette11

Er det med vilje at hans hale ikke ses ret meget??  :P Han er sgu en dejlig dreng - jeg kan godt li´ at han rent faktisk har beholdt sin sølv-farve og ikke er blevet næsten hvid med alderen.  :)

SilverDragon

Mette11: Jeg valgte at fjerne halen fra de fleste af billederne, da han havde meget slem fedt hale.

mette11

Citatda han havde meget slem fedt hale.
Jeg ved det - jeg mobber jævnligt Mette med Lokes ekstremt skaldede hale  ;)

lussingen

Mette: tak for de søde ord. Ja, Loke har beholdt sin fine sølvfarve lige siden sit første pelsskifte. Jeg synes også han er så fin.
Og du må godt mobbe mig med Lokes hale, gudskelov for photoshop :fnis: Mon det er en mulighed at jeg også kan komme en tur der igennem inden der bliver lagt billeder ud af mig?? Jeg har også enkelte ting, som jeg gerne vil have fjernet :-$ :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Louise V

Nårh han liner en der tørre mund af på billede 5 ;) virkelig sød..

Shamua

Ihhh, Loke, han er så fin! Elsker hans store fine hagesmæk :) Hvor gammel er han egentlig blevet? :)

Vh. Marianne

lussingen

Citat fra: Shamua Dato  7. Oktober 2011, kl. 02:41
Ihhh, Loke, han er så fin! Elsker hans store fine hagesmæk :) Hvor gammel er han egentlig blevet? :)

Loke siger mange tak <3 Han er efterhånden blevet 4½ år :S Jeg synes simpelthen tiden går så hurtigt!!
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Sølvsten

Lena og Peter

Dejlige Loke.. :)

Kan altså ikke lade være med at smile hver gang jeg ser ham..  :D .. Kommer altid til at tænke på da de små bed ham i hans dejlige hale.. :fnis:
Det var nu synd for Loke, med det så altså sjovt ud... uhhhh en rotte hale, den kan vi spise.. hehe

lussingen

Citat fra: ilderbanden Dato  7. Oktober 2011, kl. 09:09
Dejlige Loke.. :)

Kan altså ikke lade være med at smile hver gang jeg ser ham..  :D .. Kommer altid til at tænke på da de små bed ham i hans dejlige hale.. :fnis:
Det var nu synd for Loke, med det så altså sjovt ud... uhhhh en rotte hale, den kan vi spise.. hehe

Griner højt. Det kan jeg også huske Peter :fnis: Loke gik og svingede med halen for at de ikke skulle få fat i den, og tilsidst løftede han den højt op i luften, det så altså ret sjovt ud :lol: Når de små skal drille Loke-Boke, så kan de altså stadig godt finde på at nappe ham i halen :fnis: