Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hej gamle madmor.

Startet af FerretParadise, 10. Oktober 2011, kl. 10:22

FerretParadise

Hej gamle madmor.

Jeg vil bare lige vise dig, at jeg har det rigtig sjovt for tiden. Det er flere dage siden jeg har fået bank af de andre, og jeg er begyndt at lege imens de er vågne også.
Så det vil jeg lige dele med dig.
Hende min nye madmor er ikke så hurtig, så hun havde svært ved at følge mig med kameraet, derfor er der nogle af billederne som ikke er skarpe, men jeg ser så herlig ud, at de alligevel er kommet med.
Jeg glæder mig rigtig meget til, at vi snart skal ses. Madmor siger, at der nu er under en måned til det.

Jeg elsker bare denne krukke, den er så sjovt at kravle ned i.

Uha der var Juana jo. Hun kan altså stadig godt være efter mig, men jeg er meget hurtigere end hende.

Hej Hej...  :)

Det var lidt svært at komme op igen, jeg er jo ikke en lille tøs som hende Jezebel.

Så indtog jeg madmors sofa, væltede puder rundt, så den var rigtig sjov.

Ihh det var altså rigtig morsomt.

Ja og så kunne madmor slet ikke følge mig, for jeg kan jo løbe hurtigt.

Åh hvor er det sjovt, åh det er sååååå sjovt. BÅT BÅT.

Jeg elsker bare at lege i madmors sofa, jeg har det så morsomt.

Jeg glæder mig til at se dig snart gamle madmor.

Båt Båt
Aylen
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

Åååh men sötaste finaste Aylen <3 Det är så underbart att se dig så glad och lycklig igen! Du har helt klart hamnat på på rätt ställe, och det är så fantastiskt att se vilken glad tös du har bliivit <3 Ja, nu är det inte så länge tills vi ses igen prinsessan!

lussingen

Søde smukke mor Aylen <3 Hun er altså en herlig pige, og så er hun bare så mild og god <3

Aylens 4 børn vinker, snart kommer de jo på besøg (jeg ved godt at Aylen ikke liiiiige synes de er en fest mere, så godt de skal være hver for sig :fnis:)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Barky

Nøj hvor hun hygger sig i sofaen.. Mine bliver ligeså glade når de rammer sofaen. Så er alting ligepludselig hundrede gange sjovere. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

FerretParadise

Ja der er et eller andet med ildere og sofaer, eller senge for den sags skyld.
Så er de ved at flække af grin.  :lol:
Ann Hillerslev.

KariN

Hun ser da virkelig ud til at elske tilværelsen som københavner :D hun er en rigtig smuk pige :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3