Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Romeo og søster

Startet af CMS, 17. Oktober 2011, kl. 15:39

CMS

På Dooking Ferret var jeg så heldig at få lov at hilse på Romeos søster  :dans: Hun bor i Tyskland, så det var nu lidt sjovt. De hilste pænt på hinanden, og der kom da et lille båt fra Romeo, der synes alle ildere, han møder, er fantastiske.. (selv Malzilla, der farer lige i flæsket på ham, er nu en søøød pige :P )
Jeg synes sagtens, jeg kan se ligheden  :)

Det er Romeo til højre på det 3 første billeder, og det sidste er et closeup af hans søster.

Mange hilsner Christina

KariN

Hold da op en lighed :)

Hun er da rigtig fin hans søster :D Og ja Romle-Bomle er jo en helt fantastisk dreng <3
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

Åh skønne dejlige Romeo <3 -og ja hans søster ligner faktisk ret godt o.O <3

CMS

De kan helt klart ikke løbe fra at være søskende. Jeg blev simpelthen så glad, da ejeren til søsteren kom ned og spurgte efter mig :)
Mange hilsner Christina

Barky

Familiefotos er altid rigtig sjove at have! :D Det er også rart at møde ilderens søskende og sammenligne og høre om de opfører sig på samme måde osv..

OG så er de jo nogen søøøde dyr.  :)

Citat fra: CMS Dato 17. Oktober 2011, kl. 15:39
(selv Malzilla, der farer lige i flæsket på ham, er nu en søøød pige :P )

:-$  :-$  :-$
Jeg bliver stadig flov over at hun bare blev ved med at tygge i ham selvom han intet gjorde....
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Dark Crystal Ferret

Ja, det var da sjovt at Romios søster var med. Og jeg kender det også godt, jeg ved at Emily Roses bror bor hos Dancing with ferrets. Men jeg har også haft den glæde at kunnet følge Williams og Emmas søskende hos flere andre opdrættere. De har bla begge en søster hos en opdrætter i Frankrig  :fnis:
Men bedst syndes jeg nu det er når man har den glæde at kunne følge deres familie hos danske famillier. Emmas søster Kaya som bor hos Anja (Bawa) og den nu afdøde Kidas søster som også bor hos Anja. Pixels bror - eller halvbror???? bor jo også hos Marianne herinde fra <3 Jeg syndes det er dejligt at kunne følge dem og følge med i hvordan de udvikler sig, bliver forældre osv.  :love: