Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Lidt ilderhygge fra i går

Startet af Dark Crystal Ferret, 19. Oktober 2011, kl. 16:23

Dark Crystal Ferret

Vi har kæmpet med at få samlet alle dyrene i et stort hold nu. Og det går bedre og bedre.
I går besluttede jeg mig så for at tage lidt billeder af dem alle sammen. Jeg fik dog ikke med dem alle sammen med. Men der er da nogle af dem.
Håber i kan lide dem :)

Nakieta leger med Felina

Logitech reklame ilderen Felina :fnis:

Zarfia Kasmina som mangler lidt vinterpels, men ellers er blevet ret mørk på det seneste. Men hun er en rigtig herlig pige <3 Meget kærlig og elsker at opholde sig på sofaen under mit tæppe mens jeg læser, eller kravle rundt på mig og lave en rede i mit hår :fnis:

Irish Coffee – vores nye dejlige bamse dreng <3 Han er en energi bombe, så vi har virkelig fået vores sag for med at aktiverer ham og lege. Ellers bliver han destruktiv og begynder at overfalde vores føder og andet. Men han er nu sød nok, og han er blevet alfa han i gruppen. Og han er virkelig en god leder for dem, selvom han ikke er så gammel endnu.

Fnug som stadig mangler sin vinterpels – men vi glæder os til den kommer lidt frem.

Emma som leger med katten.

Emma alene – vi håber at nu vi har fået samlet alle dyrene i ét hold, at Emma måske kunne komme af med bare lidt af hendes vomme fedt. For det ser altså lidt sjovt ud med den hænge vom hun har sig >:|

Og vores smukke Shiva her til sidst, som virkelig er blevet en skønhed nu hun har fået sin vinterpels. Hun bliver lyser og lyser og hun har fået verdens dejligste bamse pels <3

Vores lille kat Nakieta <3

Og lige et hurtigt til sidst som jeg selv syndes er ret sjovt. Emily og Nakieta, og jeg tror nok Nakieta skal være taknemmelig for at Emily aldrig opdagede at Nakietas hale hang ned sådan her. For ellers have den nok været et ganske så udmærket stykke legetøj :P

Louise V

Det er bare nogen super skønne billeder  :love:

glæder mig til at se jer og alle de smukke dyr fredag  ;)

Dyrenørden

Skønne billeder! Nu glæder jeg mig endnu mere til at at få mine mislinger hjem! hehe. det sidste billede er bare super godt :)

Dark Crystal Ferret

Hæhæ - det kan jeg godt forstå du gør. vi har om ikke andet haft held med hende her sammen med ilderne. Det gik så godt lige fra starten, og hun er ellers ikke van til andre dyr end katte derfra hvor vi fik hende. Og stadig er Zarfia og Nakieta (katten) bedste venner. Det er ofte som om at hvis Zarfia eller Nakieta ikke tør gå ned på gulvet når de andre er vilde, hvis de så ser den anden hoppe ned, så får de mod nok til også selv at hoppe ned. Det er lidt sjovt de er så glade for hinanden på trods af de er forskellige arter og zarfia jo ellers har flere ildere her i huset hun nemt ville kunne blive venner med.

Louise: Takker - og vi glæder os også til at se dig og de to bøller igen - er sikker på Irish især vil elske at lege med Kessler. Det må være nogenlunde samme energi neveu de ligger på :fnis:

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Vildt som Fnug og Helios ligner hinanden :o Man skulle tro de var søskende!!

Dark Crystal Ferret

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 19. Oktober 2011, kl. 19:42

Ja det er faktisk lidt sjovt. Jeg har også selv tænkt på det er lidt vildt så meget de ligner hinanden :fnis:

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 22. Oktober 2011, kl. 11:35
Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 19. Oktober 2011, kl. 19:42

Ja det er faktisk lidt sjovt. Jeg har også selv tænkt på det er lidt vildt så meget de ligner hinanden :fnis:

Hehe ja han har bare lidt mere gråt tilbage på halen! Men ellers ligner de total i udtryk og det hele!!

Dark Crystal Ferret

Jamen Fnug var jo også mere mørk da vi fik hende. Og halen var også lidt mørker. Det er først her det sidste år hun er blevet så lys som hun er nu.
Og jeg er stadig meget spændt på når hun begynder at skifte til vinterpels i år, om hun bliver dew.. For der er kun få mørke hår tilbage nu, og Shiva er godt nok blevet lys efterhånden. Så jeg er rigtig spændt på Fnug. Men Helios er også en smuk dreng og han ender vel også som dew en dag tror du ikke? :)

FerretParadise

Du tager altid sådan nogle flotte billeder Maria.  :)
Dine dyr ser virkelig ud til at trives.  :)
Ann Hillerslev.

Dark Crystal Ferret

Tusind tak Ann  :) Ja de har det godt. Også selvom de tossede forældre har fundet på de skal samles i et hold og det har medført lidt kampe.

Dark Crystal Ferret

Der er lige et billede fra i går af Shiva(hvad vil sige 5 dage efter billederne ovenover er taget) , så i kan se hvor hurtigt hun er ved at blive lyser. Den store blis i panen er næsten væk nu :fnis: