Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Bolde Bolde Bolde

Startet af Louise V, 19. Oktober 2011, kl. 18:47

Louise V

Opdagede lige dem her da jeg var ude og gøre rent på genbrugs pladsen og jeg måtte simpelthen bare have dem :dans:
de fylder bare hele bilen  :fnis:

og så er jeg begyndt at vaske boldene og ligge dem i buret.

endelig færdig :)

den smukke er ved at få en fin pels  <3 han stilte sig lige op og var foto model ;)

hov hva er det?

Find Fnug..

Årh der var du  ;)

Dark Crystal Ferret

Det ser rigtig sejt ud det du har fået lavet til dem. Men gidder de lege i buret?
Vi havde bold bur engang til vores. Men ingen af dem kunne rigtig se det sjove i det.

Nu har vi så endelig fået én der kan lide bolde, dog mere til at trille med og løbe rundt med i munden - Zarfia.

Pernille

Det gør vores lille mand også - altså trille med boldene - han tager dem i munden og/eller 'bopper' til dem med næsen, det så sødt ;)  <3
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

Anne

Jeg tror også mine bolde skal over i et bur. Lige nu er de i en stor plastikkasse, men Lugh er ved at være for stor til den, og han er den eneste der ellers gider.

Fedt fund!

Dyrenørden

Super fedt! Gad godt have alle de bolde til mine dyr!

Maloubi

Ej hvor sjovt!  :D  Bider de slet ikke hul på de bolde?
Super godt påfund - og at det så tilmed er gratis underholdning, ja så bliver det vel ikke meget bedre!  :lol:

Louise V

De syntes nu det sjover når jeg gider og kaste dem så de kan fare forvillet rundt :)

mette11

Fedt fund!  :dans: Og så må du jo bare kyle rundt med dem... :P Mine synes også deres bolde er sjovest når jeg smider med dem, men mine bider dem desværre i stykker, så vi leger kun med dem under opsyn.

Lena og Peter

Det er dejligt at se at de rigtig hygger sig..  :)