Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

den søde kærlighed

Startet af Anne, 19. Oktober 2011, kl. 23:50

Anne

Meep og Lugh skal, hvis alt forløber som planlagt, have hvalpe sammen til foråret, og det ser ikke lige umiddelbart ud at de har noget imod det "tvangsægteskab".

Billederne er taget med min mobil, da det selvfølgelig skulel foregå oven på mine ben, så jeg ikke kunne hente mit kamera uden at motivet forsvandt. Så bær lige over med kvaliteten.

Malene

Aww :D De er et sødt kærestepar
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Barky

Hvor er de bare søde... :D :D 
Ak ja, spirende kærlighed.. Jeg håber at den varer ved, så bliver parringen noget nemmere. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

katjap

Shamua

Vh. Marianne

Louise V

KariN

Hvor er de bare søde <3

Meep ser helt forelsket (eller er hun bare træt?) ud på det sidste billede og hvor er det sødt at Lugh ligger og holder om hende
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurh!!! <3

mette11

Hvor kært - de ligger jo og holder om hinanden  <3 <3 <3 De er så søde de to og jeg er helt sikker på at det nok skal blive nogle virkelig søde, lækre, smukke, dejlige hvalpe  :ja:

FerretParadise

Hvor ser de bare søde ud sammen.  :)
Ann Hillerslev.

Cille

Hvor ser de søde ud sammen :D <3.
De kan da kun få smukke bebser de 2, når engang det kommer så langt :D

Anne

Tak alle:

Julia: Meep har været ved at overtale stikdåserne til at have sex med hende, da hun var i løb, så mon ikke det går ret uproblematisk.

Karina: Nok træt. De lå og vaskede hinanden og var lige ved at falde i søvn.

Mette og Hanne: jeg er helt sikkert på at det bliver verdens bedste hvalpe, det kan da ikke andet :lol: (skal man ikke også synes det?)

Dark Crystal Ferret

Bliver så glad af at se på de her billeder, de er virkelig søde.
Og glæder mig bare så sindsygt til at se når du får et kuld på dem. Det bliver så godt :)

Barky

LOL...!! Jo, så bliver det nok ganske problemfrit at overtale hende til at blive parret af Lugh.. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Jae, med mindre hun har en eller anden syg fetich for stikdåser.