Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Den store genforening

Startet af lussingen, 23. Oktober 2011, kl. 19:53

lussingen

Vi har hele ugen været i sommerhus i Marielyst, det vil sige, de eneste der ikke var med, var "de små" :fnis:
Ann var så sød at passe Cassidy, Jackson, Sundance og Bølle-Barlow hele ugen.
Det er første gang at vi har været adskilt fra hinanden en hel uge, og det er også første gang at dyrene har været adskilt så længe. Så vi var meget spændte på hvordan det ville gå med den store genforening. Det hele gik dog rigtig godt, og de store og små havde faktisk savnet hinanden <3
Især Bølle-Barlow var meget glad for at få Speedy hjem igen. Han skulle vaskes, nusses og soigneres, hvadenten han ville eller ej :fnis:

Søde Jackson er blevet lidt træt og snupper sig lige en lille lur.

Inani er bare så dygtig og forsøger ihærdigt at lære Jackson hvad det vil sige at bruge en bakke :S

Det rager ham som I kan se en høstblomst 8)

Søde dejlige Bølle-Barlow

Billedet er rigtig dårligt, men Barlow var så glad for at få Speedy hjem igen <3

Også Jackson var glad for at se Speedy, her bliver han brugt som hovedpude :fnis:

Barlow bruger Cassidys numse som hovedpude

Åhhh madmor, hvornår er det lige vi tager i sommerhus igen? Det er hårdt at komme hjem til de små :S
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Lena og Peter

Jeg vil lige sig tak for dejligt besøg da i var hernede...  ;)

Og som Speedy synes jeg da også at I snart skal tage i sommerhus igen. Jeg er mangler altså noget kage... :lol:

Men synes altså at I mangler en albino i Jeres flok.. :fnis: ... og jeg er sikker på at Janick giver mig ret.. :P

lussingen

Citat fra: ilderbanden Dato 23. Oktober 2011, kl. 20:15
Jeg vil lige sig tak for dejligt besøg da i var hernede...  ;)

Og som Speedy synes jeg da også at I snart skal tage i sommerhus igen. Jeg er mangler altså noget kage... :lol:

Men synes altså at I mangler en albino i Jeres flok.. :fnis: ... og jeg er sikker på at Janick giver mig ret.. :P

Selv tak, det var bare så hyggeligt. Øhhh kagemangel.... Der er vist noget med at min kur starter i morgen, og jeg har virkelig tænkt mig at gøre alt hvad jeg kan for at holde den 8)

Peter, du understår dig i at nævne ordet "albino" overfor Jannich :X Du ved godt det er forbudt at manipulere med børn ikke?? :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Lena og Peter

Citat fra: lussingen Dato 23. Oktober 2011, kl. 20:21
Peter, du understår dig i at nævne ordet "albino" overfor Jannich :X Du ved godt det er forbudt at manipulere med børn ikke?? :fnis:

Jamen, jamen... Jeg behøver jo ikke sige albino, jeg kan jo bare sige Banilla.. :P

lussingen

Citat fra: ilderbanden Dato 23. Oktober 2011, kl. 20:24

Jamen, jamen... Jeg behøver jo ikke sige albino, jeg kan jo bare sige Banilla.. :P

Jeg må vist lige rette på mig selv..... Peter, du understår dig i at nævne ordene "albino" og "Banilla" når Jannich er tilstede :P

Lena og Peter

Citat fra: lussingen Dato 23. Oktober 2011, kl. 20:27

Jeg må vist lige rette på mig selv..... Peter, du understår dig i at nævne ordene "albino" og "Banilla" når Jannich er tilstede :P

:gave: ..  :P ... Glæder mig til at besøge dig..  :P

lussingen

Citat fra: ilderbanden Dato 23. Oktober 2011, kl. 20:30
Citat fra: lussingen Dato 23. Oktober 2011, kl. 20:27

:gave: ..  :P ... Glæder mig til at besøge dig..  :P

Så for pokker, nu kan jeg mærke at mine tics og min tourette rører på sig :fnis:

FerretParadise

Det var en fornøjelse at passe de kære banditter, og være "husejer" for en uge.  :) :)

Albino.... ??  Hvis du skal have flere dyr, så må du da holde dig til familie ikke?  :P :P
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato 23. Oktober 2011, kl. 20:32

Det var en fornøjelse at passe de kære banditter, og være "husejer" for en uge.  :) :)

Albino.... ??  Hvis du skal have flere dyr, så må du da holde dig til familie ikke?  :P :P

Det var bare så dejligt at du ville passe både banditterne og Sazu. Jeg tror han savner dig <3

Altså.... Jeg skal hverken have albino eller noget andet. Jeg er virkelig nødt til at lægge bånd på mig selv, ellers ender det da helt galt :fnis:
Og ja, den parring der kommer i "familien" næste år, den bliver også svær at modstå!! Men jeg har påbegyndt nej-træningen :fnis:

FerretParadise

Jeg savner også den kære papegøje, han er sgu virkelig skide sød.  <3 <3
Ann Hillerslev.

KariN

Hvor er det dejligt at se hvor meget de hygger sig sammen :D

Dejligt at de blev så glade for at se hinanden alle sammen :)

Papegøje? hvorfor er der ingen billeder af ham?
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

CMS

Du har altså nogle skide dejlige dyr Mette.. Glæder mig til at kysse på dem igen om små 2 uger :D
Mange hilsner Christina

lussingen

Citat fra: KariN Dato 24. Oktober 2011, kl. 09:36
Hvor er det dejligt at se hvor meget de hygger sig sammen :D

Dejligt at de blev så glade for at se hinanden alle sammen :)

Papegøje? hvorfor er der ingen billeder af ham?

Ja, vi har en indisk halsbåndsparakit, sådan en grøn en. Han er faktisk rimelig pæn. Han er ved at være en gammel dreng. De bliver normalt omkring 15 år, men vores, ja han fylder 17 :dans: Jeg skal da lige tage et billede af ham og sætte ind :)

lussingen

Citat fra: CMS Dato 24. Oktober 2011, kl. 11:12
Du har altså nogle skide dejlige dyr Mette.. Glæder mig til at kysse på dem igen om små 2 uger :D

Tusinde tak for de søde ord. Jeg er sikker på de glæder sig til at blive kysset på <3

FerretParadise

Jaa jeg vil se et billede af min papegøje kæreste.  <3 <3 <3
Ann Hillerslev.