Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Så lykkedes det endelig

Startet af Sølvsten, 26. Oktober 2011, kl. 10:24

Sølvsten

Efter ca 15 måneder er det endelig lykkedes at få alle vores 8 til at gå og sove sammen.

Det har været en meget hård kamp og vi har givet op flere gange. Men heldigvis gav vi ikke helt op.

Jeg er bare så glad for at det endelig lykkedes.

Tak til Aga og Thomas for støtten.

Amazing Ferret

Ej hvor dejligt  :D Tillykke med det  :D

mette11

Tillykke  :dans: Det er sgu meget nemmere når alle ens kræ kan gå sammen  ;)

KariN

Ej hvor dejligt :D Tillykke med det :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

CMS

Det må virkelig være en lettelse :D Tillykke med det. Det er bare så dejligt, når kræene beslutter sig for "hinanden er ok"
Mange hilsner Christina

Sølvsten

Tak tak Det er en kæmpe lettelse. Vi har haft så dårlig samvittighed over at de skulle gå i hold og ikke bare være ude hele tiden. De sidste par måneder har det kun været Benny der har været et problem og så har vi jo haft det dårligt med at han har skulle gå mere alene. Der kommer lidt slåskamp endnu men mon ikke der altid vil være det med 8 ildere sammen?

De to der har "hadet" hinanden mest Sally og Benny kan ligge og sove sammen nu. Det er bare skønt.

Barky

Tillykke med det!! Et hold er nu det rareste at have sammen. :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia