Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Min smukke svensker!

Startet af mette11, 20. November 2011, kl. 15:23

mette11

Sigi er simpelthen den dejligste lille lort  <3 (altså bortset fra i forgårs da hun sked midt på sofabordet  :X, men det snakker vi ikke om!). Hun er så glad for Annas sækkestol og får ind imellem også selskab af Elmer... :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ihh hvor sødt!

hvor er elmer dog bare blevet flot! Ham gider Lupus ikk at skulle op imod til udstillinger :P

mette11

Elmer er junior og har misfarvede tænder  ;) Jeg tror aldrig at han kommer til at vinde noget, men sød det er han og det er jo vigtigere. ;) Han er heller ikke så stor, men meget bamset  <3

Shamua

Hihi hvor sødt! Man får jo helt lyst til at smide sig i sækkestolen med dem :love:

Vh. Marianne

mette11

Ja...men hvis man smider sig i den, så vil Sigi sgu flyve sig en tur med den vægt hun holder sig!!  :P :P :P Men hyggeligt det er det... <3

Shamua

Vh. Marianne

Amazing Ferret

lussingen

:fnis: :fnis: Verdensklasse humor at Sigi skider på sofabordet :fnis: :fnis: Godt gået Sigi, Loke har lagret den information i sin hukommelse :lol:

Hvor er de bare søde <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11

Tak tak...jamen hun er simpelthen for meget nogen gange. Jeg har virkelig aldrig oplevet noget lignende!  :S Hun bruger for det meste bakken og så lige pludselig sætter hun sig et sært sted og skider...HVORFOR??? Jeg fatter det ikke...har en mistanke om at det er fordi det lige passer ind i hendes planer, for jeg kan ikke finde andre forklaringer på det...men sød og nuttet er hun sgu - den lille lort  ;)

katja74

En dame med egen mening om hvor man gør det henne.... :fnis:
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Eliza

er du sikker på det er Annas sækkestol?? er ikke sikker på Sigi er enig ;) jeg ka bedre li hun sked på dvd'en  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11

Jeg tror det er en fælles sækkestol nu  ;) ;) ;) Anna og Sigi er heller ikke i stuen på samme tid, så de kan sagtens deles om den! Dvd´en står hvor hun ikke kan komme op!! Jeg blev sgu træt af at hun sked på den, men hun foretrækker åbenbart toilet med gulvvarme!  :S

Anne

Julie

mette11