Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Update Marcel

Startet af Dyrenørden, 21. November 2011, kl. 15:55

Dyrenørden

Ja som jeg har skrevet herinde et par gange nu er Marcel begyndt at bide :( Intet har ændret sig der men han har 2 gange nu mistet balancen når vi har været ude og gå tur så er overbevidst om at der er noget galt han er helt frisk og spiser, putter og leger som altid men har bestilt en tid ved Ryan fredag morgen for at få ham tjekket igennem :( Krydser fingre for det ikke er noget alvorligt og noget der kan behandles så bideriet også stopper. Fik næsten piercing i læben i weekenden! avs!

Shamua

Vh. Marianne

Dyrenørden

Anne

held og lykke! Hvis i ikke finder noget og du stadig gerne vil have en ud en dag så sig til.

Dyrenørden

Citat fra: Anne Dato 21. November 2011, kl. 17:04
held og lykke! Hvis i ikke finder noget og du stadig gerne vil have en ud en dag så sig til.

Det vil jeg meget gerne hvis der ikke er noget galt med ham for så ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal gøre  :S Men skriver nok lige en update herinde når jeg ved mere

Eliza

Jeg synes helt klart du skal få en ud og se på ham. Det er da forsøget værd også selvom han skulle fejle noget. Har han fået implantat?? husk en dyrlæge på ingen måde kan se alt hvad en ilder kan fejle bare ved at mærke på den. Håber det bedste..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Louise Cecilie

Håber på det bedste med bette Marcel <3

Dyrenørden

Citat fra: Eliza Dato 21. November 2011, kl. 20:47
Jeg synes helt klart du skal få en ud og se på ham. Det er da forsøget værd også selvom han skulle fejle noget. Har han fået implantat?? husk en dyrlæge på ingen måde kan se alt hvad en ilder kan fejle bare ved at mærke på den. Håber det bedste..

Forventer at han gør mere end bare at mærke håber han tager en blod prøve eller et røngten eller hvad der nu skal til for at tjekke for kræft og insolima? Hvis han bare mærker siger jeg at jeg gerne vil have han tjekker ham grundigere men tror det bliver grundigt for sagde det til hende jeg fik i telefonen da jeg ringede og hun afsatte ekstra tid for en sikkerhedsskyld :)
Nu ser jeg lige hvad der sker fredag men regner også med at invitere Anne ned på et tidspunkt hvis det er :)

Dyrenørden

mette11

Held og lykke med ham...håber de kan finde ud af noget og at det ikke er noget alt for alvorligt der er galt med ham  ;) Det med at han mister balancen synes jeg lyder alvorligt...desværre...men måske er det ikke det jo...det er så svært at vide! Min erfaring er at en scanning ofte er bedst til at se evt. kræftknuder osv, men blodprøver kan også sige meget  ;)

Dyrenørden

Citat fra: mette11 Dato 21. November 2011, kl. 21:32
Held og lykke med ham...håber de kan finde ud af noget og at det ikke er noget alt for alvorligt der er galt med ham  ;) Det med at han mister balancen synes jeg lyder alvorligt...desværre...men måske er det ikke det jo...det er så svært at vide! Min erfaring er at en scanning ofte er bedst til at se evt. kræftknuder osv, men blodprøver kan også sige meget  ;)

Jeg frygter også lidt at det kan være noget alvorligt. De 2 gange han har mistet balancen er det fordi selen har siddet lidt skævt til den ene side og med løs line så ingen ryk eller lign. man kan så se han mister balancen og går sidelæns til den ene side for så lige at tilde om på siden og så er han bare gået videre som normalt han har været klar i hovedet under det hele :(

Louise Cecilie

Citat fra: Dyrenørden Dato 21. November 2011, kl. 21:35
Citat fra: mette11 Dato 21. November 2011, kl. 21:32

Jeg frygter også lidt at det kan være noget alvorligt. De 2 gange han har mistet balancen er det fordi selen har siddet lidt skævt til den ene side og med løs line så ingen ryk eller lign. man kan så se han mister balancen og går sidelæns til den ene side for så lige at tilde om på siden og så er han bare gået videre som normalt han har været klar i hovedet under det hele :(

Håber virkelig at de finder ud af hvad det er der er galt med ham, og at det kan behandles ! Så du ikke skal miste ham <3