Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Texas Jack

Startet af FerretParadise, 27. November 2011, kl. 11:28

FerretParadise

Jeg har lige modtaget et par billeder af en af Texas Jack, en af mine hvalpe fra i sommers.
Det er hans madmor Mette Eriksen der har taget dem.

Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Han er da blevet en dejlig dreng..

Jeg håber jeg kommer til at møde han en gang.. Det er der jo en lille chance for at jeg vil gøre..  ;)

FerretParadise

Jeg har ikke set ham siden Petfoods, og der havde jeg faktisk ikke tid til at hilse på ham.
Men om få timer, skal jeg så se ham igen, sammen med alle de andre drenge i kuldet, plus Bølle Barlow selvfølgelig.  ;)
Ann Hillerslev.

Anne

Norh han er fin, han ligner en drengejoa <3

KariN

Sikke da en flot fyr han er :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Tak. Ja jeg synes også han er rigtig fiiin.  <3
Ann Hillerslev.

Shamua

Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

Han er smuk!...lidt sjovt...jeg synes der er lidt Cyrill over hans ansigt... :S

FerretParadise

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 27. November 2011, kl. 22:07
Han er smuk!...lidt sjovt...jeg synes der er lidt Cyrill over hans ansigt... :S
Det har du faktisk ret i, på det sidste billede. Det gør ikke så meget, Cyrill har et pænt ansigt, det ville vær værre, hvis benene også lignede.  :lol:
Ann Hillerslev.

lussingen

Åhh søde Texas Jack <3 Det var så dejligt at se de andre fra kuldet. Jeg synes det er nogle umanerlig søde og dejlige dyr der er kommet ud af parringen mellem Fire og Aylen <3 <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Citat fra: lussingen Dato 28. November 2011, kl. 11:49
Åhh søde Texas Jack <3 Det var så dejligt at se de andre fra kuldet. Jeg synes det er nogle umanerlig søde og dejlige dyr der er kommet ud af parringen mellem Fire og Aylen <3 <3
Ja de er godt nok søde, dem er jeg virkelig meget tilfreds med.  <3
Ann Hillerslev.