Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Tricks, Hva kan jeres?

Startet af Dyrenørden, 27. November 2011, kl. 14:16

Dyrenørden

Ja på sådan en blæsende dag så bliver jeg inde og hygger med dyrene og så tænkte jeg at jeg ville træne lidt med dem, de kan rulle lidt rundt og Camino har næsten lært "bang du er død" hvad kan jeres og hvordan har i lært dem det? Bruger i klikker og hvilke godbidder bruger i?

Anne

Jeg bruger ikke klikker, jeg ville egentlig gerne, men har bare aldrig gjort det, selv om jeg faktisk har 2.

My kan/kunne give pote, rulle rundt, stå på bagben, løbe igennem rør og vælge hvilken hånd noget er i. Joa og Meep kan også rulle, men ellers har jeg mere brugt aktivitetslegetøj til dem, så det er mest My jeg har lært en masse smart.

Jeg var også på et tidpsuntkved at lære dem "gå ned" (af sofaen f.eks.). Det gik egentlig fint, men så havde jeg skide travlt i en periode og fik det ikke øvet igennem.

Ellers kommer de alle samemn når jeg kalder - hvis de gider.

Dyrenørden

okay det var da en del My kan :) Haha. den eneste der kommer når jeg kalder her er Camino, Paya hun er for snu hun ved at det er fordi det så er sengetid ;) Burde nok øve det med dem uden de kommer i seng :)

Anne

Mine får altid en skål kød når det er sengetid, det sikrer at de helt sikkert kommer når jeg kalder på dem, også selv om de ved jeg lukker døren bag dem.

Dyrenørden

Plejer ofte at give dem lidt olie men det er åbenbart ikke nok ;)

lizzy171002

Calvin kan sitte, stå op, rulle om på ryggen, og dreje i en cirkel. Han kommer dog sjældent når jeg kalder.

R.I.P. Freja

lille_thor

Thor og sif kan sidt på bagdelen, Thor gør det ofte af sig selv. Og så kommer de for det meste af sig selv. Nidhug kan ikke rigtig noget, han har lidt svært ved at koncentrere sig eller han har da lært at kysse, det gør de andre så også.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Dyrenørden

Citat fra: lille_thor Dato 27. November 2011, kl. 16:51
Thor og sif kan sidt på bagdelen, Thor gør det ofte af sig selv. Og så kommer de for det meste af sig selv. Nidhug kan ikke rigtig noget, han har lidt svært ved at koncentrere sig eller han har da lært at kysse, det gør de andre så også.

hehe. sødt med Thor :) Har dog lidt svært ved at forestille mig det  :lol:

Amazing Ferret

Jeg har Lina og Poppy som kan rulle rundt :fnis: :fnis:

Dyrenørden

Citat fra: Amazing Ferret Dato 27. November 2011, kl. 17:55

hehe. Med lidt god vilje kan Camino også men han er lidt for tyk så for det bedst bliver det til at spille død istedet  :lol:

Amazing Ferret

Citat fra: Dyrenørden Dato 27. November 2011, kl. 17:59

hehe. Med lidt god vilje kan Camino også men han er lidt for tyk så for det bedst bliver det til at spille død istedet  :lol:

Så må du hjælpe ham lidt  :fnis: :fnis:

Dyrenørden

Citat fra: Amazing Ferret Dato 27. November 2011, kl. 17:59
Citat fra: Dyrenørden Dato 27. November 2011, kl. 17:59

Så må du hjælpe ham lidt  :fnis: :fnis:

haha. der skulle så stå for det meste og ikke bedst? Aner ikke hvor det kom fra  :lol:

lille_thor

Citat fra: Dyrenørden Dato 27. November 2011, kl. 17:07
Citat fra: lille_thor Dato 27. November 2011, kl. 16:51

hehe. sødt med Thor :) Har dog lidt svært ved at forestille mig det  :lol:
Ja hehe det er mest hvis jeg står i køkkenet så kommer han der ud, så kigger jeg ned på ham så sidder han på sin bagdel og kigger tiggende op på mig :)
Hehe og der sku stå at for det meste kommer de når jeg kalder også hehe.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Stephanie

Bastian kan rulle rundt, dog ikke når han er i vinterform, så når han om på ryggen og kan ikke rulle resten af vejen  :P

Mewz

Julius kan rulle rundt. LANGSOMT. Og hvis det foregår med en godbid lige foran snuden hele vejen rundt.
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!