Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Lidt hjælp tak :) !

Startet af Louise Cecilie, 28. November 2011, kl. 15:46

Louise Cecilie

Jeg har kiki som er 1½ år, den 11 november i år, blev hun ført sammen med en 3 måneder gammel han, som gik skide godt også inde i buret.
Nu har for snart en uge siden fik vi hans skønne bror med hjem også, så rotter de sig sammen imod hende inde i buret, hun lader sig blive slæbt rundt der inde, men når de er ude af buret så er det hende der bestemmer og de ved begge hvalpe godt.

- Lige nu har hun fået sit eget bur, og hun er blevet glad igen, og er blevet den glade pige hvis man kan kalde det sådan, skal jeg bare fortsætte lade hende være i buret alene, også lade dem være sammen ude for buret.

Er rimelig forvirret i dette her:/

Dyrenørden

Det lyder som om du går alt for hurtigt frem. Lad dem kun være sammen uden for buret og lad dem have fred når de er i burene og så byt om på tæpper og køjer en gang imellem så de lugter af hinanden. Jeg har ventet mindst 2-4 uger med at lade mine være i bur sammen når de skulle sammenføres og start med kun at lade dem være i bur sammen i en time måske og se hvordan det går hen af vejen

Louise Cecilie

Citat fra: Dyrenørden Dato 28. November 2011, kl. 16:03
Det lyder som om du går alt for hurtigt frem. Lad dem kun være sammen uden for buret og lad dem have fred når de er i burene og så byt om på tæpper og køjer en gang imellem så de lugter af hinanden. Jeg har ventet mindst 2-4 uger med at lade mine være i bur sammen når de skulle sammenføres og start med kun at lade dem være i bur sammen i en time måske og se hvordan det går hen af vejen

Kan godt være at jeg er gået for hurtig frem, men hun kan godt med Kerberus i buret, men bare ikke når begge drenge er der..
- Er det ikke meget forskelligt hvornår folk lukker der ilder sammen? - Jeg er ihvertfald blevet enig om at nu skal drnege ha deres bur, også Kiki alene, også sammen i huset :)

Dyrenørden

Jo det afhænger jo af hvordan ilderne kan sammen uden for buret men til at starte med synes jeg aldrig man bare skal lukke dem sammen i buret i lang tid af gangen men tage det i bidder så er man hvertfald mere sikker på en god sammenføring vil jeg mene

Louise Cecilie

Citat fra: Dyrenørden Dato 28. November 2011, kl. 16:38
Jo det afhænger jo af hvordan ilderne kan sammen uden for buret men til at starte med synes jeg aldrig man bare skal lukke dem sammen i buret i lang tid af gangen men tage det i bidder så er man hvertfald mere sikker på en god sammenføring vil jeg mene

Altså hun har været sammen med ham meget uden for buret uden problemer, så regnede ikke med at der ville ske noget :) Og der leger de nemlig bare..
- Men nu skal drengene bare ha deres bur, også kiki alene, også ser jeg hvordan det fortsætter med :)
Men ellers så får kiki bare et bur for sig selv, også er de sammen uden for buret :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Jeg går ud fra at drengene ikke er kast. endnu?
For kunne lidt lyde til at de måske prøver at kræve retten til damen!?
Din "ældste" dreng har jo ikke haft nogen konkurence om hende indtil nu og måske kan det være derfro han har skifet adfærd!?

Måske det hjælper når de bliver kast. og hende steriliseret(hvis hun da ikke er det endnu).

Det er selvf. svært at vurderer når man ikke selv kan se sittuationen, men tror det er et muligt bud!

Dyrenørden

Jeg bor stadig kun et par km væk så du siger bare til hvis jeg skal komme forbi og kigge på dem :)

Louise Cecilie

Citat fra: Dyrenørden Dato 28. November 2011, kl. 18:04
Jeg bor stadig kun et par km væk så du siger bare til hvis jeg skal komme forbi og kigge på dem :)

Det skal jeg nok gøre :)