Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Sammenføring af kat og ilder

Startet af Dyrenørden, 28. November 2011, kl. 22:02

Dyrenørden

Ja har taget lidt billeder fra sammenføringen af mine bæster og de nye killinger. De har forud for sammenføringen kunne snuse til hinanden gennem bur og løbegård i 14 dage så det hele er gået rigtig godt :)

Paya's første møde med katten Nisha :)

Paya's første møde med Tuia :)

Camino's første møde med dem :) Men det vigtigst lige at snuse til de der sko og stikke af med kattene vådfoder skåle! Det kunne jo ske der var rester i!!!

Og så var det lige tid til at få en på kassen ;)

Hvaaad?

Ups. skulle nok have hoppet i stedet for at gå lige ud i luften ;)

Marcel elsker kattene nye kradsetræ!

Paya skulle da også lige undersøge det :)

Tuia holder godt øje med bæsterne  :lol:

Marcel fik ikke lige den tunge mås med og tilder bagover ;)

Og der er stadig tid til at give den gas med hinanden ;)

Barky

Det ser da ud til at gå rigtig godt...!!!
Søde killinger.. Er det søstre?
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Dyrenørden

Citat fra: Barky Dato 28. November 2011, kl. 22:21
Det ser da ud til at gå rigtig godt...!!!
Søde killinger.. Er det søstre?

Ja er overrasket over hvor nemt det går! Kun 2 gange er killingerne blevet nappet men de har sluppet med det samme og fået en på kassen og killingerne er ikke blevet bange af det så helt ondt har det ikke gjort :)

Og ja killingerne er søstre :)

Dyrenørden

Dag 3 og alt går stadig super godt  :dans:

lille_thor

Åhh det ser bare Nice ud. Mine drenge ser åbenbart min killing joey som noget der bare skal nedlægges, jeg tror måske de kan mærke joey er lidt af en kylling, og frygter dem lidt. For de angriber ham uanset hvad. Hmm dog tænkt på hvis de stadig viser den slags adfærd om 1 mdr tid, så må jeg finde et nyt hjem til joey. Det er bare træls de skal være sådan.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Dyrenørden

Citat fra: lille_thor Dato 29. November 2011, kl. 20:08
Åhh det ser bare Nice ud. Mine drenge ser åbenbart min killing joey som noget der bare skal nedlægges, jeg tror måske de kan mærke joey er lidt af en kylling, og frygter dem lidt. For de angriber ham uanset hvad. Hmm dog tænkt på hvis de stadig viser den slags adfærd om 1 mdr tid, så må jeg finde et nyt hjem til joey. Det er bare træls de skal være sådan.

Det er træls :( Har killingen nogen steder den er tryg ved hvor den kan flygte hen uden ilderne? For det vil nok være en god ide

Minority ferrets

Vi passer jo også kat for tiden :) Firefox er bare super skøn og nem :) jeg har smidt alle ilderne ud i at møde ham og den eneste der er utilfreds er Santo som ikke vil dele opmærksomheden ;) haha... Han vil fandme ikke have ham i soveværelset og hvæser hvis jeg snakker med katten herinde :) det er ret sødt. Han gør ikke andet :) alle de andre synes det er herligt og hopper og båtter og katten synes de er skide sjove ^^
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Dark Crystal Ferret

Ej hvor Paya dog ligner vores Nakieta <3 sikke nogle dejlige katte du har fået, de er virkelig fine <3
Elsker billeder af ildere der møder andre dyr første gang. Selv har jeg ikke haft mulighed for at få billeder med ildere med tyk hale og underlige udtryk hos hverken kat eller ildere. Men det er mere fordi Ilderne og katten her ikke har haft nogle problemer fra starten af. Der gik under en uge så jagtede de hinanden igennem stuen.
Men syndes det er nogle rigtig hyggelige billeder du har taget. Og jeg ønsker dig held og lykke med de små søde misser <3

Dyrenørden

Citat fra: Minority ferrets Dato 29. November 2011, kl. 22:53
Vi passer jo også kat for tiden :) Firefox er bare super skøn og nem :) jeg har smidt alle ilderne ud i at møde ham og den eneste der er utilfreds er Santo som ikke vil dele opmærksomheden ;) haha... Han vil fandme ikke have ham i soveværelset og hvæser hvis jeg snakker med katten herinde :) det er ret sødt. Han gør ikke andet :) alle de andre synes det er herligt og hopper og båtter og katten synes de er skide sjove ^^

Hyggeligt! p.t har de ikke så meget glæde af hinanden killingerne flytter sig bare når bæsterne kommer gående men de er ikke bange og flytter sig ikke før ilderen er 20 cm. fra dem. De leger ikke rigtig med hinanden endnu men er sikker på det nok skal komme :)

Dyrenørden

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 30. November 2011, kl. 03:34
Ej hvor Paya dog ligner vores Nakieta <3 sikke nogle dejlige katte du har fået, de er virkelig fine <3
Elsker billeder af ildere der møder andre dyr første gang. Selv har jeg ikke haft mulighed for at få billeder med ildere med tyk hale og underlige udtryk hos hverken kat eller ildere. Men det er mere fordi Ilderne og katten her ikke har haft nogle problemer fra starten af. Der gik under en uge så jagtede de hinanden igennem stuen.
Men syndes det er nogle rigtig hyggelige billeder du har taget. Og jeg ønsker dig held og lykke med de små søde misser <3

Tak de er også bare super skønne de små missepiger :)  <3

Miliah

Dejlige missere du har fået dig :) Kan godt lide det første billede med Paya og Tuia der møder hinanden, ligner de begge tænker: "Hva fan er nu det for en?!"  :fnis:

Dyrenørden

Citat fra: Miliah Dato  1. December 2011, kl. 01:12
Dejlige missere du har fået dig :) Kan godt lide det første billede med Paya og Tuia der møder hinanden, ligner de begge tænker: "Hva fan er nu det for en?!"  :fnis:

Tak. Haha. det tror jeg også de gør :)