Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Min lille kloge Paya pige

Startet af Dyrenørden, 13. December 2011, kl. 17:49

Dyrenørden

Synes det er utroligt så intelligent Paya er! Idag vælger hun det største legetøj og vil så have det op på øverste etage i buret via røret først prøver hun 2 gange hvor hun går ind med hovedet og legetøj først men der var ikke plads nok. Så smider hun legetøjet foran indgangen til røret kravler op på første for så at kravle ned i røret med hovedet først tage legetøjet og bakke op gennem røret med det  :lol:  <3 Åh. hun er skøn! Uden tvivl den skarpeste ilder herhjemme ;)

Anne

KariN

Hvor sødt :D De giver ikke bare sådan op (ikke altid i hvert fald) :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Dyrenørden

Citat fra: KariN Dato 13. December 2011, kl. 20:33
Hvor sødt :D De giver ikke bare sådan op (ikke altid i hvert fald) :D

Paya giver ALDRIG op! Hun er simpelthen noget af det mest stædige lille væsen jeg nogensinde har mødt ;)

Dyrenørden

Citat fra: Anne Dato 13. December 2011, kl. 19:28
Så typisk ildere :D

haha. ikke typisk for de 2 andre herhjemme ;) De er hverken stædige eller kloge nok ;)

Minority ferrets

Her er en lille optagelse af marlon :) enjoy

stubborn ferret
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

dejligste

Åååh hvor er Marlon dygtig..!!  :love:
Man kommer LANGT med stædighed  :D

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Anne

Citat fra: Dyrenørden Dato 13. December 2011, kl. 22:19
Citat fra: Anne Dato 13. December 2011, kl. 19:28
Så typisk ildere :D

haha. ikke typisk for de 2 andre herhjemme ;) De er hverken stædige eller kloge nok ;)

Det er ret typisk her, og jeg morer mig lige meget over det hver gang. Nu har vi ildersikret sofaen, men før den blev det kunne de lige komme ind under den, og engang imellem har det virkelig overrasket mig nogle af de ting de har fået slæbt med derind, som man slet ikke troede kunne være der (men engang imellem har selv de måtte give fortabt, uanset hvordan man hiver eller trækker er der bare ting der simpelthen ikke KAN komme ind under sofaen, men det forhindrer dem jo ikek i at prøve, igen - og igen - og igen - og....).

Dyrenørden

Christina: Det er nøjagtigt som Paya det der  :lol:

Anne: hehe. den eneste der rigtig gemmer ting herhjemme er Paya :) Hun gemmer enten på øverste etage i buret eller unde sofaen men det er heldigvis ikke noget problem at komme ind under vores og få fat i tingene eller rykke rundt med den :)

Anne

Måske det ligger lidt mere til pigerne end drengene? Selv om jeg nu også kender folk der har hanildere der gør/har gjort det. Jeg kunne heller ikek se lugh gøre det, men så laver han så mange andre unoder. han går altid rundt om sofabordet for at se om han er heldig der stikker noget ud over kanten. Hvis der så gør så stiller han sig på bagben og tager fat i det og hiver til, hvis man er heldig så kan man jo få revet flere ting ned på den måde! Men det er også hans madmennesker der er for dumme og af og til lægger noget "frit tilgælgelig" for ham.

Dyrenørden

Citat fra: Anne Dato 13. December 2011, kl. 23:03
Måske det ligger lidt mere til pigerne end drengene? Selv om jeg nu også kender folk der har hanildere der gør/har gjort det. Jeg kunne heller ikek se lugh gøre det, men så laver han så mange andre unoder. han går altid rundt om sofabordet for at se om han er heldig der stikker noget ud over kanten. Hvis der så gør så stiller han sig på bagben og tager fat i det og hiver til, hvis man er heldig så kan man jo få revet flere ting ned på den måde! Men det er også hans madmennesker der er for dumme og af og til lægger noget "frit tilgælgelig" for ham.

haha. sødt, eller noget  :lol: Camino er en vandhund og det er fast rutine at han skal hen og plaske alt vand ud af kattenes 2 vandskåle ;) Men jeg kunne jo også bare tage mig sammen til at få lavet en hylde eller noget hvor tingene kan stå på så han ikke kan nå ;) og så tjekker han altid lige kattenes skål for vådfoder rester og så render han ellers rundt med skålen lidt ;) Det er sådan en stor lav plastik en. Det ser ret dumt ud når han render rundt med den men tror selv han synes han er rigtig snu ;)