Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Juleaften

Startet af mette11, 15. December 2011, kl. 09:24

mette11

Hvad gør i med jeres ildere juleaften??
Jeg plejer at tage mine med ud til mine forældre, da jeg ikke tør lade dem være alene hjemme af frygt for indbrud. Men i år skal vi ned til Jonas´ søster og der tør jeg ikke have dem med, for de har uopdragne møgunger som ikke forstår at man skal lade dyrene være i fred. Jeg tror at det bliver til at jeg kører dem ud til mine forældre og så kan de holde jul der som de plejer, men uden mig!

FerretParadise

Jeg plejer at være sammen med mine juleaften, men i år bliver så første gang hvor de skal være alene hjemme.
Ann Hillerslev.

katja74

I år skal de passes.... Vi kan desværre ikke have dem med :(
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Anne

Jeg har dem med. Det betyder et par kedelige dage for dem uden så meget frihed, men ligesom dig frygter jeg indbrud.

KariN

Vores bliver hjemme som de plejer. Normalt holder vi jul hos mine forældre og deres gårdhund kan ikke helt lade dyrene være, selvom de er i bur, så for ikke at stresse nogen af parterne, så er det bedst at de bliver hjemme.

I år skal vi så holde jul hos min moster og der kommer mine forældres to hunde og min mosters kærestes hund, alle 3 racer er enten terrier eller jagthunde, så igen i år må ilderne blive hjemme :) Men så julehygger vi bare med dem hele dagen og igen om aften når vi kommer hjem :)

Indbrud er jeg ikke så bange for, vi bor på 1.sal i en opgang med dørtelefon og vores søde underboer er hjemme og holder lidt øje med det hele :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

Hellere et par kedelige dage end indbrud og flugt!!  ;)

Jeg regner med at køre ud med mine om formiddagen eller over middag (alt efter hvornår vi skal køre ned til Jonas´ søster) og så kan vi hente dem igen næste morgen, så det er ikke så længe de skal være der og de får nok lov til at komme ind og lege med juletræ sent om aftenen eller om morgenen, hvis jeg kender min mor ret!

Dark Crystal Ferret

Vores bliver også hjemme. Vi skal holde jul hos Roberts mor, som bor inde midt i byen. Så det er ikke mere end normalt de vil være alene når vi er ude en aften.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

I år skal vi være hos svigermor, men ellers har vi været hjemme ved totterne! Vi tager Kenzo med men ilderne må blive hjemme for svigermors hund er vildt uopdragen så jeg stoler ikke på han kan lade ilderne være!
Men vi bor heldigvis ikke langt fra hinanden så jeg smutter lige hjem et par gange og tjekker til dem!

Udover det har genboen lovet at hun bil parkere sin bil over ved os, og holde lidt øje i løbet af aftenen. Så tænder vi fjernsynet på fuld knald og alt lyset og så videre!
De fleste på vores gade er heldigvis os hjemme så jeg er ikke så bekymret!

katja74

Da vi ik kan have dem med, og vi ik er hjemme i 4 dage.... Bliver de passet, af en vi kender der selv har haft fritter i mange pr. Hos hende løber de frit i huset... så de får en dejlig jul.

Min veninde der bor her hjemme i øjeblikket, er ik tryk nok ved dem, til at ville/kunne passe dem.
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

René og Louise

Vi skal ha vores med over til nogle andre ilder-tosser :-)

Vi bor ude på landet godt nok har vi alarm, men vi tør ikke at lade vores være hjemme med hensyn til indbrud! :-)

Eliza

Mette vil du ikke kunne have dem ude i volieren nu hvor de også har et hus at gå ind i?

Jeg ved ikke helt selv hvad jeg gør.. Har overvejet om de skal ud i volieren, med der hvor vi skal hen eller egentlig bare blive hjemme. Jeg tvivler på de bare vil blive lukket ud der fra hvor de har værelse nu, hvis det er tyve der vil have noget af værdi. Man skal nemlig gå gennem et halvfærdigt rum fyldt med skrammel, låse døren op og ja så er der ikke andet end deres ting :) (vi har så ikke noget af værdi, så de bliver nok pænt skuffede  :lol: )

men nu ved vi heller ikke engang om vi kommer til at være hjemme jule aften, for der skal bare være en af de andre der er forkølede, så kan vi jo ikke komme :(
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11

Mine kræ ville sagtens kunne klare sig selv udenfor hele dagen, men jeg tør ikke lade dem være derude når vi ikke er her. Jeg er en kylling  :-$ Jeg lider af skræk for at der skal komme en idiot og lukke dem ud. Jeg kunne godt sætte en lås på døren, men jeg er ikke tryg ved det. Jeg tror at de får lov til at komme ud til mine forældre og holde jul der...det vil jeg nok være mest tryg ved... ;)

Barky

Jeg plejer at lade dem blive hjemme.. Så får de noget særligt at spise og hygger sig ellers med kattene... :)
Sidste år fik de fasan og due.. Må se om jeg kan finde på noget sjovt til dem iår.

Jeg savner dem langt mere end de savner mig juleaften, det er virkelig noget lort at være flyttet hjemmefra på det punkt. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

lille_jill

Mine skal med i sommerhus. De elsker at være deroppe, for de er en del mere plads at løbe på end normalt.

Stubba

Mine bliver hjemme. De får køkkenet og noget kød den aften :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!