Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Smukt dyr!!

Startet af mette11, 15. December 2011, kl. 10:26

mette11

Prøv lige at se en smuk en  :dans:  Troede ikke at zobler kunne være tamme, men den her ser da ret venlig ud  ;)


Fundet på http://www.ferret.ru/eng/photos/people/05.shtml

AlisVolatPropiis

......den er ved at æde hans hjerne! gennem næsen!! :P

men smuk er den sgu! <3

KariN

Hvor er den altså fin med de kæmpe ører :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Masa

Jeg har en bekendt som havde en, og en veninde har tre. De var forældreløse og hun tog dem ind I pleje. De er sindsyge dygtige til at klatre og springe. :lol: Jeg ved ikke hvad den hedder på dansk, på engelsk hedder den Marten, martes foina (tror jeg) på latinsk.

En af dem "in action"  8) http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=US#/profile?user=sanjakamenik&v=mCIvhbUK_Sc&view=videos

Barky

Martes familien er "måre"..... Martes foina er husmår og martes martes er skovmår... Det ligner en skovmår på billedet, martes foina har hvid hals (hagesmæk *G*)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11

CitatJeg har en bekendt som havde en, og en veninde har tre.
Ej hvor vildt...
Der står under billedet at det er en "sable" dvs. zobel på dansk. En marten er en mår, så det er ikke helt samme dyr tror jeg  ;).
Jeg kan desværre ikke se videoen  :(

Barky

Zobel - Martes zibellina


Skovmår - Martes martes
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Barky

Ok, det er nok nærmere en husmår ligesom Tjalfe hvis I kan huske hende

Martes foina - ( jeg så ikke den hvide hagesmæk før, fordi at den er svag i farven)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11


Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Ja den igner Tjalfa (med a julia) lidt, bare som mindre, for Tjalfa var jo kæmpe stor.

Barky

Citat fra: Anne Dato 15. December 2011, kl. 15:07
Ja den igner Tjalfa (med a julia) lidt, bare som mindre, for Tjalfa var jo kæmpe stor.

Nårh ja.. Mindre bagatal..  Hehe

Jeg hælder mod at det er en hvalp på det første billede, så derfor den er lidt mindre..
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Masa


FerretParadise

Fuck den er hurtig og meget dygtig.  :o :lol:

Super fed film.  :)
Ann Hillerslev.

lussingen

 :S :S Den ligner jo nærmest et flyveegern, der hvor den springer fra skabet og ned på sengen :S
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.