Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Så slår Sydhavnsbanden til igen

Startet af lussingen, 15. December 2011, kl. 19:37

lussingen

Hold da fast hvor går tiden hurtigt :S Lige om lidt fylder Sydhavnsbanden (Cassidy, Jackson, Sundance og Bølle-Barlow) 8 måneder :S

Der er sket så meget i den tid. De har alle udviklet sig til fantastiske kæledyr for hele familien <3

Cassidy er den søde og charmerende, der altid har et glimt i øjet. Han er god som dagen og elsker at lege, både med mennesker og med sine ildervenner. Hans eneste uvane er, at han ikke kan stå for strømper. Han rører ikke bar hud overhovedet, men strømper er en helt anden sag :lol: Han bliver liiiiige nødt til at smage/tykke lidt i dem :fnis:

Jackson er vores lidt følsomme dreng. Han er meget opmærksom på lyde og på, hvordan ens stemmeføring er. Han er utrolig nem, men han har også lidt bølletendenser. Han skal altid lige udfordre grænserne lidt, men siger man "Jackson" til ham med en smule dyb stemme, så stopper han straks, og bliver helt ulykkelig.
Han elsker at lege og er så sjov når han spurter rundt mens han båtter højt <3

Sundance er og har altid været mildheden selv. Han er den største i størrelsen og den sødeste puttebamse. Han hviler meget i sig selv og er ikke til at slå ud af kurs. Han vil meget gerne drille på de gamle ildere, og han er langt fremme i skoen. Dog bliver han en pivskid når Speedy ruller sig ud og smider ham rundt :lol:

Bølle-Barlow er vores søde drenge-pige. Hun står ikke tilbage for drengene, men kaster sig gerne ud i en ordentlig slåskamp med dem :S Hun er ikke til at slå ud af kurs, men har en selvtillid på størrelse med en blå-hval. Hun er meget kællinge-agtig <3
Hun søger gerne kontakt hos os og elsker at putte, men pludselig får hun en ide om, at hun bliver nødt til at bide i vores knoer. Når hun gør det, ser hun simpelthen så sjov ud :fnis: Hendes ører er klinet fuldstændig ind til hovedet og hun er 100% fokuseret i blikket :lol:

Inden for den sidste uges tid, kan vi dog godt mærke, at drengene er begyndt så småt at gå i brunst :S De laver nogle ufattelig laaaaaaange tis på gulvet og markerer overalt. Cassidy slog dog rekorden i dag, da han gik direkte hen til Inani, der lå og sov, og markerede hele vejen ned ad ryggen på hende, så hun var fyldt med tis :X
Det er vist snart tid til at de skal have IMPLANTATER :dans:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KariN

Det er utroligt hvor forskelligt 4 søskende fra samme kuld kan udvikle sig selvom de bor det samme sted :)

Hvor lyder det dog "fantastisk" med 3 pre-brunstige hanner :lol: jeg var lige ved at omkomme da jeg havde en enkelt i brunst ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Ja, det er lidt sjovt når man sådan har 4 søskende. De minder på mange måder om hinanden, men har hver deres personlighed <3

Tro mig når jeg siger, at 3 drenge i begyndende brunst IKKE er en fest :lol: De er altså virkelig halvklamme :X
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11

CitatTro mig når jeg siger, at 3 drenge i begyndende brunst IKKE er en fest  De er altså virkelig halvklamme 
Jep!! Jeg er glad for at jeg kun har en enkelt af den slags lige nu og at han er udenfor meget af tiden!!  :P Men bare vent - de skal nok blive HEL-klamme!!  :P :P

lussingen

Citat fra: mette11 Dato 15. December 2011, kl. 19:47
CitatTro mig når jeg siger, at 3 drenge i begyndende brunst IKKE er en fest  De er altså virkelig halvklamme 
Jep!! Jeg er glad for at jeg kun har en enkelt af den slags lige nu og at han er udenfor meget af tiden!!  :P Men bare vent - de skal nok blive HEL-klamme!!  :P :P

Åhhh nej.... I forvejen synes jeg at jeg ikke bestiller andet end at rende i røven af dem med diverse rengøringsmidler og køkkenrulle :S Svin siger jeg bare 8)

FerretParadise

Jeg synes det er dejligt at få sådan en opdatering, selvom jeg jo godt kender dem, og ser dem rigtig tit.

Og så synes jeg det er ret morsomt, at jeg allerede kunne mærke på dem da de ikke var mere end 6-7 uger, hvordan de var af sind.
Jackson var banditten og Sundance var sin far op af dage, bare endnu mere puttesyg.

Hende Barlow er bare uden for rækkevidde, hun er virkelig en tæve med "ben i næsen". Alle mine her hjemme har stor respekt for hende, og det siger ikke så lidt.

Du giver bare implantat når du føler for det, du har fået min tilladelse til det.  ;)
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

.......skal nok prøve (forgæves) at minde dig om denne tråd, når du til foråret igen bliver talblind :P og bestiller 4 nye hvalpe :P

Også selvom de lyder herlige og højt elskede :)

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato 15. December 2011, kl. 19:57
Jeg synes det er dejligt at få sådan en opdatering, selvom jeg jo godt kender dem, og ser dem rigtig tit.

Og så synes jeg det er ret morsomt, at jeg allerede kunne mærke på dem da de ikke var mere end 6-7 uger, hvordan de var af sind.
Jackson var banditten og Sundance var sin far op af dage, bare endnu mere puttesyg.

Hende Barlow er bare uden for rækkevidde, hun er virkelig en tæve med "ben i næsen". Alle mine her hjemme har stor respekt for hende, og det siger ikke så lidt.

Du giver bare implantat når du føler for det, du har fået min tilladelse til det.  ;)

Ja, for mig er det også dejligt at "hvalpene" har deres gamle madmor i deres liv, det betyder alt for både dem og mig <3
Jeg synes også det er sjovt at tænke tilbage på dengang du sagde de ting. Jackson er virkelig en bandit, men en super charmerende en, og Sundance er ganske rigtigt ligesom sin far, både af sind og udseende <3

Ja, Bølle-Barlow er altså lidt sin egen :fnis: Vi synes dog hun er super sjov og charmerende, også selv om hun nogle gange bliver en værre kælling, men dem kan vi jo godt lide :-$ :fnis:

Jeg overvejer implantat temmelig snart. Hvis først drengene går i fuld brunst, så har vi et seriøst pladsproblem :lol: Så må Jannich sgu have en brunstig han gående inde på værelset  :fnis:

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 15. December 2011, kl. 19:58
.......skal nok prøve (forgæves) at minde dig om denne tråd, når du til foråret igen bliver talblind :P og bestiller 4 nye hvalpe :P

Også selvom de lyder herlige og højt elskede :)

Altså, jeg ved godt, at jeg virkelig skal tage mig sammen.... Jeg er gået i skarp NEJ-træning allerede nu 8) Men talblindhed kan jo ramme os alle :fnis:

KariN

Mette: Hvis han skal dele værelse med en brunstig han så ville jeg være alvorligt bange for at han flytter hjemmefra før tid ;) Jeg har prøvet det og det er satme klamt :lol: (og min han var ikke engang en af de slemme brunstige hanner) ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3