Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Kærlighed og mere kærlighed

Startet af lussingen, 22. December 2011, kl. 19:33

lussingen

Det er ikke nogen hemmelighed at vores dyr efterhånden er blevet ret glade for hinanden <3
De nyder at ligge sammen og putte, vaske hinanden, sove sammen og lege sammen. Det er bare så fantastisk <3
Her kommer lidt af nogle af kræene:

Søde, smukke Jackson tager sig en single-morfar :fnis:

Bølle-Barlow skruer op for charmen <3

Bølle-Barlow er blevet MEGET glad for Speedy <3

De to gamle drenge, Speedy og Loke, er nu også glade for hinanden.

Bølle-Barlow er nu også meget glad for sine brødre <3

Vores dejlig kælling Inani er nu mest glad for madmormor <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Sikke nogle søde billeder af dine dejlige dyr.

(Du skulle ønske dig et nyt kamera i julegave)

Måske Barlow er mest forelsket i Speedy, fordi den kærlighed ikke kan føre til hvalpe. Plus hun jo ikke kan kæreste med sine brødre, og så er der Loke, men han har jo en forkert farve, og så er der jo "bare" ham Speedy tilbage.  :lol:

Jeg er vild med Inani, hun er bare sådan en herlig gammel tøs, med helt sin egen vilje. Jeg elsker når hun gnaver i mig.  <3
Ann Hillerslev.

lussingen

Tak for de søde ord <3

Ja, et kamera står MEGET højt på min ønskeliste.... Men det bliver vist ikke denne jul der kommer sådan et min vej :(

Jeg tror du har ret i, at det er i mangel af bedre at Bølle-Barlow er faldet for Speedy. Hun synes nemlig at Loke er noget fesen i farven :fnis: Og det er absolut FY FY at være forelsket i en af sine brødre :S

Inani er en fantastisk pige <3 Hun er helt sin egen og ved hvad hun vil og ikke vil. Bølle-Barlow minder faktisk en del om hende. Især dengang Inani var yngre, for der var hun virkelig en værre bandit :lol: Hun er blevet meget blidere med alderen.
Jeg ved Inani også er glad for dig, hun bliver så glad når hun får lov til at bide i folk :-$
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Stubba

Altså, jeg synes nu at Loke skulle flytte herhjem :D

.. Selvfølgelig nogle dejlige billeder af nogle dejlige dyr :D ..
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

mette11

Motiverne er fine, men kameraet elendigt!! Mette for f... se så at få et kamera der yder dyrene retfærdighed!  ;) Går de alle sammen nu?? Det ser da ud som om de hygger sig på kryds og tværs af aldersgrupperne...

Lena og Peter

hehe... Mette ... Dejlige billeder, og jeg kan god forstå du ønsker dig et nyt kamera, for jeg synes slet ikke jeg kan se nogle albinoer... :P

Det er bare så dejligt at høre at det går godt med dem alle sammen... Og vi glæder os til at hilse på dem igen, når vi ses ... :D

Shamua

Dejlige billeder af nogle smukke dyr :love:

Vh. Marianne

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

Tusind tak for de søde ord.

Stubba: det er jeg sikker på Loke ville synes var spændende, men han bliver nu på Sjælland :fnis:

Mette: ja, allesammen går sammen uden problemer. Det har faktisk været temmelig nemt lige fra start af. Drengene er dog begyndt at komme i præ-brunst og det kan mærkes og lugtes :X Men de får alle 3 implantat d. 30. december :dans:

Peter: albinoen har gemt sig :fnis: Det er sådan en usynlig en vi har :lol:

KariN

Hvor er det dejligt at se dem alle sammen hygge :D Man må da ikke håbe at de 3 tennage drenge når at gå så meget i brunst at de skal skilles ad..
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Citat fra: KariN Dato 23. December 2011, kl. 09:16
Hvor er det dejligt at se dem alle sammen hygge :D Man må da ikke håbe at de 3 tennage drenge når at gå så meget i brunst at de skal skilles ad..

Ja, de hygger sig virkelig sammen <3 De tre drenge får implantat om præcis en uge, så jeg er sikker på vi slipper for at skulle skille dem ad :dans: De kan godt lege og hygge sig sammen uden det bliver alt for alvorligt med slåskampe, så vi krydser fingre for at de lige kan holde sig i skindet en uge mere :lol:

mette11

Citatså vi krydser fingre for at de lige kan holde sig i skindet en uge mere
Og så kommer lyseslukkeren og fortæller at der kan gå op til 5 uger før det virker optimalt og dermed kan de blive endnu klammere og mere liderlige... :X :X :X

lussingen

Citat fra: mette11 Dato 23. December 2011, kl. 13:41
Citatså vi krydser fingre for at de lige kan holde sig i skindet en uge mere
Og så kommer lyseslukkeren og fortæller at der kan gå op til 5 uger før det virker optimalt og dermed kan de blive endnu klammere og mere liderlige... :X :X :X

*stikker fingrene i ørene* Jeg aner ikke hvad du snakker om 8)
Jeg har jo som sagt truet Jannich med, at en af drengene kommer ind til ham,hvis det går helt galt.... Så kan der være en mere på badeværelset og en i stuen og resten af flokken på værelset :S
Jeg krydser nu stadig fingre for at de relativt hurtigt går ud af brunst :fnis: