Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Gudinde Navi

Startet af FerretParadise, 4. Januar 2012, kl. 15:52

lussingen

Store ører eller ej, hun er så hamrende smuk <3 Jeg er glad for at hendes halvsøster Bølle-Barlow slægter hende lidt på hvad angår udseendet <3
Dog må Navi gerne komme til Viby og tage en snak med Barlow om opførsel generelt :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Shamua

Citat fra: lussingen Dato  4. Januar 2012, kl. 19:50
Store ører eller ej, hun er så hamrende smuk <3 Jeg er glad for at hendes halvsøster Bølle-Barlow slægter hende lidt på hvad angår udseendet <3
Dog må Navi gerne komme til Viby og tage en snak med Barlow om opførsel generelt :fnis:
Det ville da være synd hvis Barlow skulle være en engel, Engle-Barlow klinger bare ikke lige så godt :P

Vh. Marianne

lussingen

Citat fra: Shamua Dato  4. Januar 2012, kl. 20:08
Citat fra: lussingen Dato  4. Januar 2012, kl. 19:50
Det ville da være synd hvis Barlow skulle være en engel, Engle-Barlow klinger bare ikke lige så godt :P

Griner højt... Nej, Bølle-Barlow ligger ligesom bedre i munden, altså navnet, ikke ilderen :P
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.