Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Implantat

Startet af katja74, 4. Januar 2012, kl. 18:50

katja74

Emil har fået lagt implantat i dag... han er gået MEGET i brunst og han STINKER  :X

Nå, men hvor længe (ca.), går der fra det er lagt, til brunst aftager og til han er helt ude af brunst igen ?
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

FerretParadise

Da Fire fik sit var han 100 % i brunst, og var blevet far til et kuld.
Jeg kunne mærke en ændring hos ham efter ca 2 uger, og inden der var gået 3 uger kunne han gå sammen med mine andre ildere uden problemer.
Ann Hillerslev.

Dyrenørden

Min El Camino har også lige fået sit implantat da jeg havde mistanke til han er på vej i brunst men heldigvis ikke så meget at han ikke kan være sammen med de andre. Dyrlægen sagde inden for 4 uger til mig :)

katja74

Han har ikke haft problemer med at gå med de andre... heldigvis. Det eneste der er "irritrende" er stanken (tror sq aldrig jeg bliver opdrætter  :lol:)

Shamua

Da Macto fik sit, var han i fuld brunst. Der gik en uge, så var hans testikler helt små ærter igen. Og efter en skyller stank han ikke mere og kunne gå med den ene ilder, han ikke kunne gå med, da han var brunstig.  :)

Lancelot fik sit i går, vi kan jo lige følge op på hinanden og fortælle hvornår vi kan se forandringer? :)

Vh. Marianne

katja74

Citat fra: Shamua Dato  4. Januar 2012, kl. 20:16
Da Macto fik sit, var han i fuld brunst. Der gik en uge, så var hans testikler helt små ærter igen. Og efter en skyller stank han ikke mere og kunne gå med den ene ilder, han ikke kunne gå med, da han var brunstig.  :)

Lancelot fik sit i går, vi kan jo lige følge op på hinanden og fortælle hvornår vi kan se forandringer? :)

Go ide....  ;)

mette11

Elmer fik sit lige inden jul og jeg kan stadig lugte hvor han er!

Vi havde gæster nytårsaften som normalt aldrig kommenterer lugt herhjemme og da det begyndte at blive for meget larm hentede vi ilderne ind og bare det at vi gik forbi med ham medførte en odour uden lige og krævede udluftning for de ikke-ildervante! Jeg ved faktisk ikke om det er blevet bedre nu, da jeg ikke synes at han lugter så slemt (men min familie kalder ham stink-dyret, så mon ikke han lugter en del?).
Jeg har fået at vide at det kan tage op til 5 uger før det virker helt.

Anne

jeg har også fået at vide op til 5 uger.