Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Lidt profil billeder af Emily Rose

Startet af Dark Crystal Ferret, 5. Januar 2012, kl. 01:47

Dark Crystal Ferret

Jeg var ude med Kelly og Nadia for at tage lidt nye billeder af dyrene i dag.
Men det var blæse vejr og ingen af dyrene udover Irish syndes at det var særlig fedt vejr..
Men jeg fik dog - udover dem af Irish, lidt profil billeder af Emily Rose.
Tænkte jeg lige ville vise jer hvor fin hun er for tiden.

Rakker tunge af skyrene!!! Baaah giv os så lidt godt vejr uden vind og regn!!

Jeg ved godt det her billede ikke er så skarpt... Men jeg syndes simpelthen Emily så så SØD ud på det billede, så måtte tage det med selvom det ikke var så godt.

Amazing Ferret

*SUUUUUUUUUUKKKKKKK*

Billed nr 2 er da bare for godt  <3 Hvis du nogen sinde bliver træt af hende, så send hende endelig hjem til mig  :fnis:

Anne

Dark Crystal Ferret

Erika: Ja hun har det kæreste blik når hun kigger sådan på en. Du kan også tro hun udnytter det når hun vil have godbidder :fnis:
Men må desværre skuffe dig, Emily er bare så dejlig, så vil på ingen måde kunne undvære hende omkring mig :love:

Anne: Tusind tak <3

Amazing Ferret

Øv altså - nu troede jeg lige  :fnis: :fnis: Ej jeg har vist også rigeligt med dem jeg har, men jeg syntes godt nok jeg mangler en mørk med sort næse

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Amazing Ferret Dato  5. Januar 2012, kl. 01:52
Øv altså - nu troede jeg lige  :fnis: :fnis: Ej jeg har vist også rigeligt med dem jeg har, men jeg syntes godt nok jeg mangler en mørk med sort næse

Der er heller ikke noget bedre end at møsse sorte snuder :fnis: Kan være hun giver et lille kys til DIU måske?? Hun vil helt sikkert gerne sige hej til dig (igen) :)

KariN

Hvor er hun bare en fin pige og sikke et dejligt ansigt hun har :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

Hun er helt vidunderlig maria og gudesmuk - men jeg synes godt nok det er lidt spøjst at den mest sorte ilder i ansigtet jeg kender...faktisk har en helmaske markering o.O

FerretParadise

Ann Hillerslev.

dejligste

Åååh hun er lækker, hun må gerne komme herhjem  ;)

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Lena og Peter

Dark Crystal Ferret

AlisVolatPropiis: Ja hun får altid en ret stor maske om vinteren.. det undre også mig. Men om sommeren forsvinder den ofte.

Ann: Hun er faktisk også lige så mild som hun ser ud. Og det er lidt sjovt for hun var godt nok en spring kanin da hun var lille, men er blevet noget så sød og mild efter hun blev voksen.

dejligste og Ilderbanden: Tusind tak. Jeg syndes også hun er noget så skøn. Elsker hendes vinterpels <3

Julie

Dark Crystal Ferret

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!