Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

stronghold

Startet af katja74, 8. Januar 2012, kl. 09:50

katja74

Drengene skal have en omgang stronghold... men jeg kludre i mængden, kan en af Jer ikke hjælpe mig ??

Hvor meget skal de have??

Emil vejer 2 kg.
Anton vejer 1,6 kg
Silas vejer 1,3 kg.
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Mustela

Citat fra: katja74 Dato  8. Januar 2012, kl. 09:50
Drengene skal have en omgang stronghold... men jeg kludre i mængden, kan en af Jer ikke hjælpe mig ??

Hvor meget skal de have??

Emil vejer 2 kg. -0.5mL
Anton vejer 1,6 kg -0.4mL
Silas vejer 1,3 kg. - 0.33mL

Hvis konc. er 0.25mL/kg??????? Det plejer det at være

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Nanna

Jeg mener at Lone fra Jagtvejens Dyreklinik anbefalede mig 5-6 dråber i nakken pr. kilo. Dog brugte jeg en smule mindre, bare for at være på den sikre side (det er jo noget stærkt noget), og det virkede fint.

Ellers kan du prøve at ringe til hende i morgen mellem 9-10. http://www.jagtvejensdyreklinik.dk/velkommen/aabningstider.html
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

katja74

NemoToft

Stronghold er ikke specielt stærkt. Firmaet selv siger altid til disse Off label ting. Hellere overdosere, end underdose. For lidt giver dårligt resultat og øger altid risikoen for resistens.

katja74

Citat fra: NemoToft Dato  8. Januar 2012, kl. 20:47
Stronghold er ikke specielt stærkt. Firmaet selv siger altid til disse Off label ting. Hellere overdosere, end underdose. For lidt giver dårligt resultat og øger altid risikoen for resistens.

I know ;)

katja

hvis du tager en lille 1 gangs sprøjte( DEN LILLE 1 ML) er det 5 steger , ALSÅ 0.05 til et dyr op til 1 kg, fra 1 kg og der over skal de have til det første 1(0.1)  tal på sprøjten

ejer af 7 dejlige trolde,