Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Vores tøj lugter af ilder - hvad kan jeg gøre?

Startet af SilverDragon, 25. Januar 2012, kl. 11:14

SilverDragon

Hej
Jeg er blevet gjort opmærksom på at når mig og kæresten er ude ved nogen eller til fest, så lugter vores tøj og specielt vores overtøj af ilder.
Er der nogle der kan nogle fif til hvad vi kan gøre?
Er der noget jeg kan vaske tøjet med? f.eks.

Hilsen Louise

Line


mette11

Fortæl folk at de lugter af sved, men du var bare så høflig at du ikke påpegede det, men nu i er i gang med at være ærlige, så må det jo frem!!  :P :P :P

Måske vask overtøjet og hav det hængende et sted hvor ilderne ikke er??

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: mette11 Dato 25. Januar 2012, kl. 11:32
Fortæl folk at de lugter af sved, men du var bare så høflig at du ikke påpegede det, men nu i er i gang med at være ærlige, så må det jo frem!!  :P :P :P

Måske vask overtøjet og hav det hængende et sted hvor ilderne ikke er??

Ja eller af ullækker cigaretrøg  :nej: der er ikke noget mere klamt end når folk kommer og stinker af et omvandrene aksebæger!!!

Masa

Jeg skifter tøj når jeg kommer hjem og har alt rent tøj I soveværelset, hvor ilderne ikke må komme ind. :)

Stubba

#5
Vores overtøj hænger i gangen, gvor dyrene ikke kommer, og vores rene tøj er i skabene, hvor dyrene ikke er (kun Rofus den satan, som altid stikker af derind!).
- det mindsker lugten, men tror aldrig man kommer helt af med den. Men ja, som de andre siger .. Nogle lugter af røg, jeg lugter af dyr?
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Barky

Jeg er ligeglad med om jeg dufter af ilder. Jeg elsker duften...! :D :D Så må andre leve med den hvis de vil hænge ud med mig... :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

katja

her hjemme bruger vi skyllemiddel der dufter af æbel, og så putter vi rodalon i maskinen når vi vasker

men ja ilderlugten gerner heller ikke mig og kæresten, men min mor hader lugter og bliver ved med at sige vi stinker af ilder,

men hun er den eneste vi kender der siger det, alle andre kan ikke lugte vi har ilder

ejer af 7 dejlige trolde,

Shamua

Jeg gør som Masa, skifter tøj når jeg kommer hjem :)

Vh. Marianne

katja

læste lige hele tråden, gud hvor må jeg stinke, for ikke rygere og dem der ikke har ilder,

da jeg er ryger ,har ilder, får helt dårlig samvittighed,
ejer af 7 dejlige trolde,

SilverDragon

Nu er kommentaren kommet fra min far, og Han siger det ikke for at være strid.
Men som Han sagde folk kan tænke alt muligt når ens tøj lugter.
Vores overtøj er også i gangen, men har dog været i kontakt med ilder på gå turer. Kan være jeg skulle få det vasket og renset. Jeg vil prøve det med eddike søn skyllemiddel.
Og Alonso er aldrig i vores skabe så det hjælper selvfølgelig lidt.
Og ja selvfølgelig lugter alle af forskellige ting, men man kan jo prøve at holde det på et minimum.

Tak for alle de konstruktive svar.

Line

Eddikke som skyllemiddel er super. Jeg bruger det til kaspers klamme sportstøj, og vupti så kan jeg ligepludselig holde det ud igen :D Har også brugt det i dyrenes tæpper da Leezar var klam og ildelugtende, og det hjalp rigtig rigtig meget på tæppernes lugt!

dejligste

Jeps eddike er fantastisk som skyllemiddel, og så er der jo et plus mere. Det virker afkalkende og rensende på vaskemaskinen, hvilket gør at den holder længere  :)

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3