Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

hvilken champoo bruger du til dine ildere

Startet af katja, 27. Januar 2012, kl. 09:51

katja

ja som overskriften siger hvilken champo bruger du når du vasker din ilder,

jeg har endu aldrig vasket mine, og ved godt de kun må vaskes få gange om året, men nu er jeg alligevel lidt nysgerrig, hvor tit vasker du dine ilder og med hvad
ejer af 7 dejlige trolde,

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Jeg vasker ikke mine, men skulle det ske at de har forvekslet Bakken med soveplads eller af anden grund fået smurt sig ind herligheder der ikke er til at få af med kun vand, så bruger jeg hundens shampoo. Sårn noget uden parfume osv. Kan ikke lige huske mærket, men sårn noget helt neutralt noget jeg har købt ved min dyrlæge.

Prøver dog at undgåog vaske dem over det hele, men kun vaske dem på den del de har svinet ind.

Man kan få sårn noget minkolieshampoo fra KW som vidst skulle være super, har dog ikke ville købe det fordi jeg vasket dem så sjællendt.

mette11

Nu er det vist et par år siden at mine er blevet vasket, men vi havde engang en ilder-shampoo som vi købte hos Kirstens Dyrebutik. Jeg tror dog at den må være smidt ud for længst, men aner det faktisk ikke, da jeg ikke har ledt efter den. Hvis jeg skulle købe en nu, så ville jeg nok enten købe noget til dyr uden parfume, eller bruge noget i retning af Derma Babyshampoo, Neutral eller andet hudvenligt uden parfume i.

Stubba

Jeg har slet ingen shampoo til mine dyr :P .. Har vidst heller aldrig haft det.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Barky

Jeg har en flaske KW stående, tror at jeg har haft den i flere år, og den er kun halv brugt.. Jeg har endda vasket katten engang med det også.
Jeg tror at det er den til hvid pels jeg har.... Men KW har mange forskellige slags.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

jeg har både en kw medicin shampoo stående og en med minkolie, men bruger dem stort set aldrig, har godt nok haft minkolieshampooen i mange år og den er stadig næsten helt fuld.

ilderhjemmet

vi har det samme som Anne stående, men har aldrig brugt det

gud ved om der er udløbsdato på dem  :fnis:
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet