Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Kongen, Dronningen og hofnaren.

Startet af Dyrenørden, 29. Januar 2012, kl. 17:41

Dyrenørden

Ja dyrene herhjemme er efterhånden så forkælede at de tror de er adelige ;)

Konge Marcel og Dronning Paya :)

Hofnaren Camino :)

Vanilla på besøg og Camino var sååå forelsket  <3

Hmm. tror der bliver lagt hemmelige planer om hvordan man åbner tøjskabet og erobre det!

Tænke tænke!

Så kommer der idt blandet leg og vandplaskeri ;)

Deres værelse :) Mangler bare et lille kradsetræ med huler og legetøj :)

Camino's første sne :)

Smukke Paya leger model :)

Skønne dyr! Hvad skulle man dog gøre uden dem!  <3

FerretParadise

Sikke nogle smukke og meget glade dyr. :)
Ann Hillerslev.

Lyspunkt

Dejlige billeder - og smukke dyr du har :)

Lidt sjovt, for herhjemme har vi også en konge og en dronning - det tror de i hvert fald selv  :lol:
Lyspunkt

Hera <3 18.09.12 // Lady <3 20.01.12 // Gammelmanden <3 10.08.11

Dyrenørden

ilderhjemmet

skønne billeder af dejlige totter  :)
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Lena og Peter

Hvor er det dejligt at se at Camino og Vanilla hygger sig godt sammen... De er nu også et rigtigt skønt par..

Nogle rigtig dejlige billeder af dine dejlige dyr..  :)

Dyrenørden

Citat fra: ilderbanden Dato 29. Januar 2012, kl. 20:24
Hvor er det dejligt at se at Camino og Vanilla hygger sig godt sammen... De er nu også et rigtigt skønt par..

Nogle rigtig dejlige billeder af dine dejlige dyr..  :)

Tak :D Ja de er skønne! Vanilla er en dejlig pige! :)

Anne

de er så smukke, er virkelig vild med dine standarder!

Dyrenørden

Citat fra: Anne Dato 29. Januar 2012, kl. 21:14
de er så smukke, er virkelig vild med dine standarder!

Tusind tak :) Synes også de super skønne! Ærgeligt Marcel hader og blive pillet ved og har en meget kort hale ellers ville jeg også melde ham til udstillinger :)

Shamua

Der er også kærester :love: - Det var kærlighed ved første blik, og de legede sammen heeele aftenen :P

Dejlige billeder af dine fjollede dyr! Ja jeg er jo normalt heller ikke til ganske almindelige standarder, men hende Paya er nu altså bare super smuk <3

... El Camino og vand :love:

Vh. Marianne

mette11

Hvor er de bare dejlige. Er Paya meget stor, eller er Marcel lille? Synes ikke at der er den store forskel på dem...(ikke at det gør spor jo).

Har de selv vendt bunden i vejret på den lilla bakke i buret??  :fnis:

KariN

Hvor er det en dejlig flok du har dig :D

Skønne billeder af ildere der nyder livet, så bliver det da ikke bedre :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

Dyrenørden

Citat fra: Shamua Dato 30. Januar 2012, kl. 00:00

Der er også kærester :love: - Det var kærlighed ved første blik, og de legede sammen heeele aftenen :P

Dejlige billeder af dine fjollede dyr! Ja jeg er jo normalt heller ikke til ganske almindelige standarder, men hende Paya er nu altså bare super smuk <3

... El Camino og vand :love:

Ja.. hehe. er sikker på han bliver en fisk i sit næste liv ;)

Dyrenørden

Citat fra: mette11 Dato 30. Januar 2012, kl. 08:31
Hvor er de bare dejlige. Er Paya meget stor, eller er Marcel lille? Synes ikke at der er den store forskel på dem...(ikke at det gør spor jo).

Har de selv vendt bunden i vejret på den lilla bakke i buret??  :fnis:

Paya er en stor pige og Marcel en lille dreng ;) Paya vejer vil jeg gætte på 1000-1100 g og Marcel omkring 1500 g :)

Ja det Camino der bruger den som legetøj så der er ikke grus i den ;) De har en bakke de bruger i værelset :)