Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Endelig!!

Startet af Malou, 10. Februar 2012, kl. 17:25

Malou

ENDELIG efter et helt års suk og længsel er det blevet det muligt for mig at få ildere :D Fik pludselig et boligtilbud, hvor man gerne måtte have kæledyr, og jeg sprang lykkeligt på vognen.. :)

Da flytning og alt det stads var af vejen ringede jeg straks til Mette Evergreen (en af mine veninder har en af hendes ildere :)), som fandt mig den fineste lille silver dreng på et halvt år, der bare er så fantastisk smuk, mild og sjov  :love:
Han flytter ind engang i uge 9 efter jeg har været på skiferie, så nu er jeg i FULD gang med indkøb og planlægning - jeg glæder mig bare så VILDT meget!!!  :dans: :dans: :dans:
Fik hans nye bur fra zooplus her i morges, og jeg har indrettet det en smule med et misk-mask af alt, hvad jeg kunne få fingrene i hehe  :fnis: Nu mangler det bare nogle hængekøjer, foder og  grus til bakken  :D

Håber han kommer til at føle sig hjemme :) Der burde i hvert fald være god plads også til når han engang skal have en kammerat  :)

katja

tillykke kan godt forstå du glæder dig

han skal nok blive glad for buret, det ser dejligt ud
ejer af 7 dejlige trolde,

Malou

Tak, det håber jeg virkelig  :D Er dog lidt bange for at han bliver ensom... : ( Men jeg må jo bare være ekstra god til at lege og have ham ude  ;) Han skal nok have en ven til sommer.. så er jeg også blevet lidt mere erfaren

the bird

det er godt nok et rigtigt fint bur, og det ser ud til du har været rigtigt opfindsom:) kan godt forstå du glæder dig, der er ikke noget værre end ventetid:)

Shamua

Hvor dejligt! Husker selv følelsen af at få lejlighed hvor dyr er tilladt! Skønt! :)

Vh. Marianne

Minority ferrets

Hvor dejligt for dig :D så er det dig der køber ingolf kan jeg næsten regne ud ;)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Malou

Tusind tak for de søde ord. Maria fra dark crystal ferret var så sød at hjælpe mig med lidt inspiration  :)
Jo det er lille dejlige Ingolf, lige præcis - ret godt regnet ud hehe
Er simpelthen så taknemmelig til Mette for, at hun vil lade mig købe ham :D

Anne

Uh, den første ilder er virkelig noget særligt, og jeg kan godt huske hvor sindsygt meget jeg glædede mig til min første!

Sølvsten

Stort tillykke med ham

KittAnderson

Nuuuuuurgh! Den er den lille ingolf! :D
Det er jeg næsten sikker på!

Han er bare den dejligste dreng, og jeg har VIRKELIG været tæt på at sige at han skulle herhjem og bo. Han er FANTASTISK!
Du er virkelig heldig, fordi han er SÅ sød!
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Malou

Tak allesammen :) Jeg går bare og tæller dage!

Kitt - Det er Speedy's lille Ingolf med den sorte næse  :love:  Og jeg synes virkelig også bare han er fantastisk!!
Mette må være tankelæser... Fordi han er bare alt hvad jeg havde gået og drømt om at finde :D

Lena og Peter

Han er også en rigtig dejlige lille dreng..  :)

CMS

Tillykke med det. Jeg håber, du bliver glad for din lille dreng :)
Mange hilsner Christina

FerretParadise

Velkommen på "ilder-vognen"  :)
Ann Hillerslev.

lille_jill