Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Spørgeskema til speciale

Startet af Carina, 23. Februar 2012, kl. 08:17

Carina

Hej alle i dejlige ilderejere + avlere

Jeg håber at i vil hjælpe mig, ved at besvare dette spørgeskema til mit veterinær-speciale:

http://obsurvey.com/S2.aspx?id=6EA1C012-CBA9-4814-BC80-1F8358DCF30E

På forhånd tak

Mvh Carina Ingemann

mette11

Jeg har forsøgt, men ved ikke om du har fået det, da jeg på hvad jeg tror er sidste side ikke kommer videre. :S

Carina

hej mette
ja det er åbentbart meningen, for jeg har fået din besvarelse, mange tak :)

KariN

Jeg oplevede det samme som Mette, jeg trykkede "Næste" 2 gange, så jeg håber at du har modtaget det :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Line

Alle der har gjort det har oplevet det samme :) og alle besvarelserne er modtaget :)

Anne

ok den fuckede helt her :S Så sorry carina at du har fået en gang bæ herfra du ikek kan bruge. Kom til at opdatere og pludslig var den på sidste side selv om jeg ikek havde udfyldt ret meget.

Carina

Anne: det vigtigst er faktisk det dokument som jeg sender efter man har besvaret spørgeskemaet på nettet :). Alle de oplysninger man giver i skemaet er meget essentielle for specialet, men dem på nettet er mere en intro og for at give et overblik  :). Så sender dig bare en mail med skemaet :)

englefugl

jeg har svaret på det første spørgeskema :) men det jeg fik med mail kan jeg desværre ikke svare på da jeg ikke har nogen afdøde ildere :)

Carina

ok, jamen det er helt fint, tusind tak for at deltage :) i må endelig sprede linket

CMS

Så er der svaret :-)

Carina, hvis det kan hjælpe dig, kan jeg lægge skemaerne ned i alle kuverterne på VIF på lørdag og indsamle dem i tjekpoint, når deltagerne har besvaret dem.
Mange hilsner Christina

Carina

uh, det ville være en super ide :), så kan jeg selv komme forbi og hente dem senere om eftermiddagen :)
Men jeg retter lige ekstraskemaet til så, for folk skal kun skrive deres ilder en gang i spørgeskemaet ;).

Tusind tak for det, det er utrolig sødt af dig at tilbyde det. Sender dig spørgeskemaet :)

Anne

Nu har jeg udfyldt skemaet og det er godt nok det mest ubehagelige jeg har gjort længe. jeg fik ikke sved på panden da jeg lige før skulle holde et oplæg for en stor kanon af en udenlandsk forsker vi har på besøg, men til gengæld da jeg lige skulle udfylde skemaet i en pause og føj føj føj at skulle sidde og kigge gamle mails igennem fre VIF 2009 for at finde datoer, og bare det at skrive sine gamle dyrs navne igen, det er slet ikek til at bære.

Men jeg håber du kan bruge det Carina, du fik en obductionsrapport med for my.

Carina

I må endelig alle sammen viderbringe bydskabet ang spørge-undersøgelsen. Jeg er meget afhængig af at så mange som muligt svare på mit spørgeskema, især det sidste skema :)
mvh Carina

Eliza

ved ikke om du allerede har gjort det, men du kunne lægge nogle hos de forskellige ilderkyndige dyrlæger.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Carina

Ja, altså jeg har ikke lagt spørgeskemaer der, men jeg tager rundt til dyrlæger i hele danmark også og samler info til specialet :) så der får jeg også informationer fra :)

Men dyrlægerne mener ikke at de ser ildere så meget mere desværre. Men mange tak for tilbudet.