Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Ilunas hvalpe

Startet af Cille, 13. Marts 2012, kl. 17:44

Cille

Ja så kom den tid hvor kuldene begynder at komme.
Så folk med hvalpe-kuller bedes forlade tråden inden de kigger videre :lol:
Ilunas hvalpe kom til verden d 6marts, og der kom 7 stk (en måtte desværre aflives,den var for lille og for svag)
Men nu er de 6 overlevende blevet 1 uge gammel, og det på tide at vise dem frem :D
Der er 3 piger og 3 drenge (den ene dreng er haleløs,da mor har bidt den af)

Her er de som nyfødte


Her er den hale løse så i kan se hvodan det ser ud, og han er afsat inden folk går amok over de skal eje ham


Pigerne (23g,24g,26g)


Drengene (20g,25g,28g)


Gruppe billeder







Og ja der er en med brækket hale, men jeg har vidne på hun er født med den :lol:  (det er den største af pigerne)

Gruppe billede med mor

alvin

Hvor er de bare kære <3 <3 <3

www.fraekkefritter.dk

Lena og Peter

Hanne du er duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum.

Hvor er de ved at være dejlige... Puha, er næsten helt glad for at vi ikke kommer på lørdag, for det havde godt nok været farligt..  <3

PiaLyng

De bare så små og fine :D

dejligste

Ååh de er bare så fine..  :love:

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Cille

Takker og jeg synes også selv de ret fine, og for en gangs skyld ved jeg hvad farver de bliver :lol:
Så det bare lige om det lys,mellem eller mørke :D

Peter jeg har det fint med at være duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum. :lol:
Tænk lige hvordan du ville kede dig hvis ikke jeg var det, og så havde du ikke så mange du kunne moppe  :P
Men ja på lørdag er de jo blevet endnu finere....lige til at spise, eller til at knækketænder på fordi man bider sammen fordi de er så lækre :fnis:

Miliah

Nurh, hvor er de fine! Små hvapser  <3

Anne

eeej har du nu klemt hvalpens hale i en dør med vilje?? Hanne altså!

de er vildt søde! Hvad gør du ved den hvis hale er bidt af, renser det med noget?

Cille

Citat fra: Anne Dato 13. Marts 2012, kl. 20:42
eeej har du nu klemt hvalpens hale i en dør med vilje?? Hanne altså!

de er vildt søde! Hvad gør du ved den hvis hale er bidt af, renser det med noget?

Hehe, tror jeg giver Marianne skylden for den hale :lol:.... men synes det sjovt at de kan blive født med brækket haler.

Jeg har endnu intet gjort ved den hale.
Det har helet fint af sig selv, og Iluna har jo holdt det fint rent.
Så ser ingen grund til at jeg skulle rense det, medmindre det var nødvendigt :)

FerretParadise

Hvor er de bare skide søde.  <3
Ann Hillerslev.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Nu er det altså bestemt ikke for at tvivle at den er brækket, men jeg ved at hunde og katte kan fødes med knæk på halernes som så er "fejl" og ikke har noget med at de er brækket at gøre!

Men hvor er de godt nok bare søde de små "fødselsdagsgaver"! Jeg sys det er det sejeste i hele verden at de er født på min fødselsdag! Det er godt nok typisk det lige er i år jeg ingen hvalp skal ha;0)

Anne

hos mus kan haleknæk være arveligt og ikke så godt fordi det måske på sigt kan have noget med andre rygdefekter at gøre, dermed slet ikke sagt det er det der er på spil her, og selv hvis det er sådan en defekt er der ingen sikkerhed for at det er arveligt. Man kan så se på et røngtenbillede om det er fordi den er brækket eller om det er en deformitet, det skulle være nemt nok at se.

Cille

Var i tvivl om det var Iluna der havde givet den knæk,men så burde den have haft et "sår/mærke"
Men den var pænt krøllet sammen og viklet lidt ind i navlestrengen da hun kom ud.
Så ja det er da nok en "fejl", men pga måde den lå på, at den er bøjet/vokset forkert.

Dyrenørden

Åh. hvor er de fine! Jeg ville også have haft haleløs! Ser ud som om han får mørk næse også?! Tror jeg boykotter topia.eu under hvalpesæsonen det sku for farligt!

Anne

Hanne: det er ikke til at sige hvad det er, men hvis man skulel få lyst til at undersøge det er det i hvert fald muligt, og så længe det bare er et haleknæk og ikke andet på rygsøljen, så er det jo ikke noget der får en betydning :) Og som du selv siger så kan det være kommet af mange forskellige ting, men det er godt nok lige at have i baghovedet at der er en af versionerne der har noget med genetik at gøre