Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Familieforøgelse.

Startet af dejligste, 15. Marts 2012, kl. 13:58

dejligste

Vi har fået familieforøgelse herhjemme  :D

I lørdags kørte vi ned og besøgte Erika, da vi skulle hilse på et par piger.
Åååh hun har så mange smukke og dejlige totter, men nu var det jo helt præcis Holly og Nikia vi skulle hilse på, og hold op nogle dejlige piger, de puttede sig vigtig godt ind til os, og vi følte vi blev godkendt med det samme, så vi endte med at tage dem med hjem, og sikke et godt valg.  :love:  :love:

Vi har dog valgt at ændre Nikia´s navn, så hun nu hedder Bailey og det reagere hun faktisk på allerede. Det går fint med at sammenføre dem, dog er Holly en bestemt dame, og vil gerne bestemme, så det giver lidt problemer, men ikke noget der får os til at opgive. Det er bare et spørgsmål om tid før det ændre sig håber vi.

Men det vigtigste er at vi er super glade for famileiforøgelsen og alle vores vidunderlige totter.  :love:  :love:

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

englefugl

Det lyder rigtig dejligt :) tillykke med dem :)

katjap

Hvor lyder det dejligt  :)

Skulle hilse herhjemme fra og sige båt båt fra bror Mojo ;)

Sølvsten

Stort tillykke med pigerne. Håber I bliver glade for dem.

Amazing Ferret

Det var sjovt at se hvordan Nakia (Bailey) accepterede dig med det samme...hun plejer ellers at være lidt sky, det samme med Holly. Men jeg er glad for at i er glade for dem og at det går fremad  :D

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Lena og Peter

Tillykke med forøgelsen..  :)

PiaLyng

er jeg den eneste som tænker du mangler at ligge billeder op :P ?

Men tillykke :D

AlisVolatPropiis

Nej det er du ikke Pia :D men tillykke med tøserne :D

FerretParadise

Stort tillykke med dem, dejligt at høre, at det går så godt.  :)
Ann Hillerslev.

Amazing Ferret

Jeg vil gerne lige fortælle hvorfor jeg har valgt at sælge to af mine piger....bare sådan at folk ikke begynder at starte nogle rygter  :D

Jeg valgte at tage disse to piger ud af avl pga flere ting, så de fik et implantat i februar. Og pga al den sygdom jeg havde hos mine dyr/hvalpe sidste år gjorde at jeg ikke rigtig havde noget forhold til mine hvalpe  :( Altså de blev jo passet og al det, men jeg var så stresset at jeg ikke følte det store for hvalpene

Nakia har jo så også været ude i et andet hjem i en uge, men kom retur.

Og så synes jeg det ville være en god ide at en anden kunne få glæde af disse to piger, for skønne det er de  :D

dejligste

Citat fra: Amazing Ferret Dato 15. Marts 2012, kl. 17:58
Og så synes jeg det ville være en god ide at en anden kunne få glæde af disse to piger, for skønne det er de  :D

Ja de er skønne  :love:
Det var en hel fantastisk følelse da de begge accepterede og bare puttede sig ind til os. De er nogle rigtige hygge putte nusse piger når de er oppe hos os.  :love:
Der skal nok komme billeder, men vi har ikke fået taget så mange endnu, da det er vigtigere at de lære at gå sammen med Dexter og Jack.

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Anne

Eliza

Tillykke med familieforøgelsen  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.