Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Lilith Mater Omnia - Tønderilder

Startet af Minority ferrets, 19. Marts 2012, kl. 17:13

Julie

Lena og Peter

Et stort tillykke med hende..

Den der albino/senior/tæve klasse på udstillinger er da ved at vokse lidt..  :fnis:

the bird

århh, hvor er hun dejlig, lille Fenris kommer fra en smuk mor:) måske man skal holde et lille familietræf for vores kære 6 rednings auktioner engang til sommer, så de kan sige hej til hinanden og få lov til at tumle rundt igen:) jeg tror faktisk vi to har skrevet en del på dba angående dejlige Joan Jett, kan det ikke passe du havde nogle hvalpe planer med hende?

Minority ferrets

Citat fra: the bird Dato 19. Marts 2012, kl. 23:10
århh, hvor er hun dejlig, lille Fenris kommer fra en smuk mor:) måske man skal holde et lille familietræf for vores kære 6 rednings auktioner engang til sommer, så de kan sige hej til hinanden og få lov til at tumle rundt igen:) jeg tror faktisk vi to har skrevet en del på dba angående dejlige Joan Jett, kan det ikke passe du havde nogle hvalpe planer med hende?

Jo det kunne være sjovt :) Drengen skal dog til Norge, så han kommer nok ikke med ;)

Jo det er mig :) Hun er parret op og jeg kan vidst mærke små i hende nu ^^ Det bliver spændende
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

the bird

Citat fra: Minority ferrets Dato 19. Marts 2012, kl. 23:47
Citat fra: the bird Dato 19. Marts 2012, kl. 23:10

Jo det kunne være sjovt :) Drengen skal dog til Norge, så han kommer nok ikke med ;)

Jo det er mig :) Hun er parret op og jeg kan vidst mærke små i hende nu ^^ Det bliver spændende

okay, jamen så bliver det 5 af de 6 der kan tumle rundt:)

årh, jeg skulle aldrig have spurgt ind til Joan Jett, hun er simpelthen så dejlig og jeg må ikke få flere totter pt, manden syntes vi har nok i de 6 vi allerede har :( der kunne sagtens bo en fire stykker under sengen og en tre stykker i skabet :lol: det værste er jeg  aldrig har haft en hvalp, alle vores dyr har være godt stykke fra hvalpe stadiet da vi fik dem, så nu hvor der er pludseligt kommer hvalpe alle vegne kribler det virkeligt i fingrene, og at det så er Joan Jett gør det ikke bedre ;)

Minority ferrets

Vi startede også ud med et par ældre drenge :) men der er nu noget specielt ved at have dem fra de er små :) Jeg kan også altid finde plads til en mere haha. Min mand er dog ikke helt enig altid, meeen som regel kommer han på bedre tanker :P
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3

the bird

manden herhjemme har sagt at så længe vi bor her så skal vi ikke have flere totter, men når vi engang får noget større og som er vores eget så kan det tages op til diskussion igen... men hold op hvor er det svært ikke at få flere, i værste tilfælde kan jeg altid snige mig ind til nogen af de forskellige opdrættere og pille ved deres hvalpe når de ikke ser det :lol:

Minority ferrets

Citat fra: the bird Dato 20. Marts 2012, kl. 11:55
manden herhjemme har sagt at så længe vi bor her så skal vi ikke have flere totter, men når vi engang får noget større og som er vores eget så kan det tages op til diskussion igen... men hold op hvor er det svært ikke at få flere, i værste tilfælde kan jeg altid snige mig ind til nogen af de forskellige opdrættere og pille ved deres hvalpe når de ikke ser det :lol:

Haha god ide ;)
Christina og Jimmy

the bird

det tænkte jeg nemlig også, tror bare det bliver lidt et projekt da jeg ikke altid er lige elegant på mine ben :lol: