Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Tre veteraner leger

Startet af FerretParadise, 27. Marts 2012, kl. 16:33

FerretParadise

Jeg modtog en pakke idag, og som altid, så synes dyrene, at indpakningen var meget spændende.

Jezebel

Juana

Cyrill

Det gør mig bare så glad, at se de tre gamle hygge sig på den måde.  <3
Ann Hillerslev.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Wauw hvor er de smukke! Og skønt som de hygger sig.

FerretParadise

Tusind tak.  :)

Ja nogle gange skal der ikke så meget til, at vores kære dyr hygger sig.  :)
Ann Hillerslev.

lussingen

Åhhh nu blev Jannich helt blød om hjertet <3 Det er jo hans tre hyggedyr, som han elsker at have på besøg <3
Hans ynglings-prinsesse-ilder Jezebel
Hans værelseskammerat Cyrill
Hans badeven JuJu

De er alle 3 bare så dejlige <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hehe nej skal der godt nok ikke! På det punkt er de nemme at tilfredsstille! En ny plastikpose, en papkasse eller en sæk med gavepapir fra jul så er de jo godt underholdt et stykke tid;0) nemmere og billigere bliver det ikke!

FerretParadise

Citat fra: lussingen Dato 27. Marts 2012, kl. 16:47
Åhhh nu blev Jannich helt blød om hjertet <3 Det er jo hans tre hyggedyr, som han elsker at have på besøg <3
Hans badeven JuJu

Juana siger at hun gerne snart kommer med sin badering, så de igen kan bare sammen.  :)
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato 27. Marts 2012, kl. 16:49
Citat fra: lussingen Dato 27. Marts 2012, kl. 16:47
Hans badeven JuJu

Juana siger at hun gerne snart kommer med sin badering, så de igen kan bare sammen.  :)

Jannich siger han er helt klar 8)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Barky

Årh hvor er de bare fine... Og det er mega sjovt at lege med de der himstregimser! Jeg er sikker på at de har hygget sig virkelig meget med dem. :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

FerretParadise

Citat fra: Barky Dato 27. Marts 2012, kl. 16:52
Årh hvor er de bare fine... Og det er mega sjovt at lege med de der himstregimser! Jeg er sikker på at de har hygget sig virkelig meget med dem. :D
Tusind tak Julia.  :)
Jeg synes også de er rigtig fine, ej ham Cyrill han ser efterhånden ret slidt ud, men glad er han nu.
De havde det virkelig sjovt med de der dimser, specielt hvis jeg pustede på dem.  :lol:
Ann Hillerslev.

Barky

Uanset hvad. Så er det ALTID sjovere når der bliver pustet på noget.
Det er en livsfilosofi Alma lærte mig i sin tid.. Så pust løs! Det er gratis fornøjelser! *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

the bird

den ser ud til at det bare er råhygge de har gang i :) åhh ha, sådan en mørk vildtfarvet tot er nu altså utroligt smuk :)