Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Camping

Startet af katja74, 10. April 2012, kl. 11:15

katja74

Jeg ved jeg har haft emnet oppe sidste år.... men men men..... nu har vi fået vores egen camplet, og det vil sige.. vi jo naturligvis skal på weekend camping så tit som muligt i sommeren *s*

Og.. JA... jeg vil rigtig gerne have totterne med!!

Når vi skal være afsted en weekend, er det ikke for at skulle ud på turer osv. men ene og alene afslapning i/ved campletten... og derfor tænker jeg, at jeg godt kan have drengene med *s*

Hvis I var mig, og i havde valgt at de skulle kunne komme med i weekender... hvordan ville I så gribe det an??

Jeg tænker bur, løbegård, seler. osv. osv.!!

Jeg har naturligvis gjort mig en masse tanker, men vil være rart med nogle ander vinkler, synspunkter og ideer  ;)

OBS.... jeg har ikke brug for, at få afvide det er en dårlig ide, eller det ville du/I aldrig gøre.... jeg har brug for ideer, og andre vinkler... for at sikre mig, at jeg har haft ALLE aspekter med, inden det bliver sommer og vi skal afsed  :)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Har du overvejet at der bliver ret varmt inde i sårn en camplet? (ikke kritik, men bare hvad du vil gøre ved det problem).

Jeg kunne godt finde på det hvis det ikke var varmt udenfor(så det blev ikke om sommeren). Har godt nok en løbegård og den ville jeg klar medbringe så de kunne ha en lille legeplads i den, men om natten eller hvis man ikek lige kunne holde øje med dem kortvarigt, ville jeg klart ha et stort alm. bur med hvor jeg er mere sikker på at en snild ilder ikke kan finde vej ud!


katja74

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 10. April 2012, kl. 11:20
Har du overvejet at der bliver ret varmt inde i sårn en camplet? (ikke kritik, men bare hvad du vil gøre ved det problem).

Jeg kunne godt finde på det hvis det ikke var varmt udenfor(så det blev ikke om sommeren). Har godt nok en løbegård og den ville jeg klar medbringe så de kunne ha en lille legeplads i den, men om natten eller hvis man ikek lige kunne holde øje med dem kortvarigt, ville jeg klart ha et stort alm. bur med hvor jeg er mere sikker på at en snild ilder ikke kan finde vej ud!

Jeg ville naturligvis have deres bur og løbegård (m. bund) med ;)

Mht. varmen, har jeg gjort mig tanker... og tænker, at have en blæser med i stil med den her http://www.izideal.dk/p11940938/triomph-ventilator-pa-fod-cal2000/, og naturligvis sørger for de har FRISK vand hele tiden ;)


Jeg er sikker på de ville nyde at være med, og IKKE mindst al den opmærksomhed  :fnis:
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Tænker også at hvis du vil ha dem med om sommeren så er en meget god blæser eller måske endda sårn en aircon hvor du kan stille temp. et must! Ellers tror jeg simelthen de ville være færdige af at bruge alt deres enerig på at holde varmen ud!

Hov noget andet jeg vilel tjekke på forhånd ville være ilderkyndige dyrlæger i det område i planlægger at campere i!

AlisVolatPropiis

Blæsere hjælper ikke...desværre - de sænker ikke temperaturen, den eneste grund til vi føler de gør det er fordi vi sveder men det gør ildere jo ikke - jeg kan godt forstå du virkelig gerne vil dele den oplevelse med dem men det er sgu ikke helt optimalt :/ de ville skulle stå ude i skygge og holdes godt øje med hele dagen - og ind om natten...og der er ikke meget ferie over at skulle nedstirre sine ildere hele dagen - enten om de mæske kan slippe ud, får hedeslag eller en eller anden idiot tager dem :/

Anne

#5
Jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle kunne lade sig gøre, hvis man har er bur og en løbegård med. Det største problem tænker jeg et hvis man skal noget udenfor pladsen. Ilderne kan ikke stå inde pga varme, og ville være bange for at lade dem stå ude tilgængeligt for børn osv.

Og trine har ret mht blæser.

Eliza

en almindelig blæser tror jeg heller ikke er en god ide, da det bare er den varme luft den blæser rundt. Den vil også give træk, hvilket jo ikke er så sundt.

I skal kunne have dem med HELE tiden, for tror ikke de kan være i fred. Jeg ville ikke turde tage chancen.

Og så er det med dyrlæger ikke en dum ide. Jeg lavede selv den fejl at tage til Norge uden at tjekke hvilken dyrlæge jeg kunne bruge i nærheden, heldigvis blev det ikke nødvendigt, selvom min ene pige kunne have mistet et øje.

Jeg ville finde på noget som kunne danne skygge ved dem, for du kan ikke regne med der lige er noget på stedet. En balje med vand er også godt. Har selv den ene sommer måtte dyppe mine, for de ikke kogte over.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

KittAnderson

Om sommeren fryser jeg nogle store flasker med vand, og pakker dem ind i håndklæder.
Mine totter søger selv hen for at køle, når der bliver for varmt.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

katja74

De vil være under opsyn hele tiden.....er ganske enkelt for bange for, nogen ville stjæle dem :(

Ville sørge for skygge steder og vand balje (har de også udendørs hjemme)..og tager ideen med de frosne elementer til mig... ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos