Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Navi's hvalpe

Startet af FerretParadise, 11. April 2012, kl. 09:23

FerretParadise

Okay så vil jeg også lave en tråd med Navi's hvalpe.
Billedet her er skide elendigt, men det gik virkelig også hurtigt, for Navi blev skide sur og stressede ret meget.
Men her er de så 3 dage gamle:

Jeg fik også vejet dem, den mindste pige vejer 11,35 gram og den største pige 15,40. Den mindste dreng vejer 11,75 og den største han vejer 18,15 gram.
Ann Hillerslev.

Tanja11

Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

englefugl

Hvor er de fine :) Og Navi lyder som en rigtig god mor  ;)

FerretParadise

Citat fra: englefugl Dato 11. April 2012, kl. 10:10
Hvor er de fine :) Og Navi lyder som en rigtig god mor  ;)
Hun er faktisk en rigtig god mor, dog håber jeg på, at hun snart lader være med at stresse så meget, så jeg kan få taget nogle billeder af hver enkelt hvalp.
Men ja, det er jo vigtigere, at hun passer hvalpene, end at jeg får taget nogle billeder. Jeg må bare vente. GAAAABB.  :P
Ann Hillerslev.

KariN

Hvor er de altså fine :D Dejligt at Navi er en god mor for de små :) krydser fingre for at hun snart accepterer at du er der uden at stresse over det :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Emils far

Nydelige små ilderhvalpe...

lussingen

Åh sådan nogle kære små størrelser <3 Dem glæder jeg mig virkelig til at følge. Navi lyder til at være en super mor, men ja, det er selvfølgelig træls at du ikke sådan bare lige kan få lov til at komme helt tæt på. Forhåbentlig slapper hun snart lidt af.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Cille

Hvalpeeeee <3 <3 <3
Jaja jeg er hvalpe skruk i år, selvom jeg har mine egne. :fnis:

Shamua

:love: Så fine, så fine  :-$

Vh. Marianne

Anne

ih hvor er de søde :D jeg vil OGSÅ have sådan nogle!

FerretParadise

Citat fra: Anne Dato 11. April 2012, kl. 18:44
ih hvor er de søde :D jeg vil OGSÅ have sådan nogle!
Tak.  :)
Du får snart dine egne Anne.  :)
Ann Hillerslev.

Anne

Det håber jeg virkelig. Det er hårdt at se på alle jer andres hvalpebilleder når man SÅ gerne vil have sine egne. og det hjælper jo ikek på det at alle dem der komemr i år bare er SÅ smukke. Suk...

katja74

Åhhhh hvor er de kære... SUK... jeg ville gerne have hvalp i år ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

CMS

De smukke små børn <3 Det var en kæmpe oplevelse at se dem komme til verden, og jeg glæder mig til vores fremtidige lege-dage med alle hvalpene (når mine forhåbentlig snart kommer :) )
Mange hilsner Christina

FerretParadise

Citat fra: CMS Dato 12. April 2012, kl. 10:10
De smukke små børn <3 Det var en kæmpe oplevelse at se dem komme til verden, og jeg glæder mig til vores fremtidige lege-dage med alle hvalpene (når mine forhåbentlig snart kommer :) )
Det var en fornøjelse at have dig med. Så kunne du også opleve en fødsel, som ikke gik helt efter bogen, inden Java skal til at føde.
Ann Hillerslev.