Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Jeg ææææææælsker dig Bølle-Barlow

Startet af lussingen, 13. April 2012, kl. 19:04

lussingen

Søde, dejlige Bølle-Barlow, jeg elsker dig <3 :-$
Jeg er så glad for, at jeg her på mine ældre dage har fået en kæreste :love: Jeg troede aldrig det skulle overgå mig, for jeg er jo en lidt forsigtig ilderdreng, der helst ikke vover pelsen, lige bortset fra når det gælder dig :) Jeg ved godt jeg har mine særheder, og jeg undskylder hvis du synes jeg er irriterende, når jeg vasker dine ører eller ordner din pels, men jeg kan næsten ikke holde poterne fra dig <3
Jeg ved godt der er et trekantsdrama under opsejling, for Loke er også forelsket i dig, men heldigvis har du valgt mig som din kæreste. (Loke kan sgu kæreste med Inani den gamle havgasse :fnis:)
Bølle-Barlow, du er min helt egen prinsesse <3

Båt båt og kys
Speedy

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Tanja11

nåårh, et dejligt lille kæreste par <3 hehe trekants drama ;)
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

FerretParadise

Det er da fantastisk, at Barlow endelig har fået sin vilje med ham Speedy.
Hun har jo længe været forelsket i ham, men det var som om, at han ikke rigtig ville se i hendes retning.
Så det glæder mig da, at de nu er blevet kærester.  <3

Og Loke, ja det er jo så lidt synd for ham. Måske han kunne blive forelsket i Inani, og hvis ikke, så må han blive bøsse og danne par med en af de andre drenge.
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato 13. April 2012, kl. 19:48
Det er da fantastisk, at Barlow endelig har fået sin vilje med ham Speedy.
Hun har jo længe været forelsket i ham, men det var som om, at han ikke rigtig ville se i hendes retning.
Så det glæder mig da, at de nu er blevet kærester.  <3

Og Loke, ja det er jo så lidt synd for ham. Måske han kunne blive forelsket i Inani, og hvis ikke, så må han blive bøsse og danne par med en af de andre drenge.

Ja, endelig fik Barlow sin vilje. Men det plejer hun jo også at få i den sidste ende :lol:
Stakkels Loke er ulykkeligt forelsket. Men jeg tror godt han kunne falde for Sundance, så er spørgsmålet bare, om han er med på den :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KariN

Nåårh hvor er de søde <3

Dejligt at han endelig har fået øjnene op for hende :D Jeg håber ikke at det tager for hård på Loke, at Speedy har vundet hendes hjerte :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

Måske Loke så skal have sig en endnu yngre model??  :fnis: :fnis: :fnis: Dejligt med nogle søde kærester i huset, men jeg synes altså at det er synd for søde Loke

CMS

Orv manner! Barlow, jeg synes, din kæreste ligner min Best-Buddy Echo! Han er også ledig på markedet, hvis det kunne friste :P :P

Båt fra Romeo
Mange hilsner Christina

Lena og Peter

Hvor er de bare dejlige.... Dejligt at de har fundet sammen..  ;)

Anne

lussingen

Speedy er virkelig blevet glad for Barlow <3 Hun har længe hængt efter ham, men han har ikke rigtig været så interesseret i hende, i hvert fald ikke ligeså meget som hun i ham, men det er så ændret nu :)

Ja stakkels Loke.... Han lider lidt ved at blive kasseret. Jeg er sikker på han vil være interesseret i en yngre model, men hans madmor siger NEJ :lol:

KariN

Citat fra: lussingen Dato 14. April 2012, kl. 09:26Ja stakkels Loke.... Han lider lidt ved at blive kasseret. Jeg er sikker på han vil være interesseret i en yngre model, men hans madmor siger NEJ :lol:

Jeg syns at Loke har en kedelig madmor :lol:

;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Citat fra: KariN Dato 14. April 2012, kl. 14:11
Citat fra: lussingen Dato 14. April 2012, kl. 09:26Ja stakkels Loke.... Han lider lidt ved at blive kasseret. Jeg er sikker på han vil være interesseret i en yngre model, men hans madmor siger NEJ :lol:

Jeg syns at Loke har en kedelig madmor :lol:

;)

Jep, jeg er super kedelig :P Efter at have læst denne tråd er Loke begyndt at plage temmelig meget :fnis:

AlisVolatPropiis

Hans madmor kan alligevel ikke tælle, så hun opdager ikke hvis FFFI (red: foreningen for flere ildere -implicit...hos mette! -ikke her!) smider et par ekstra over lågen :P bare rolig loke...vi redder dig en kæreste :P

og nuuuuuuuuttede billeder -godt at se smukke Speedy glad for en tøs -også selvom hun måtte kæmpe lidt for ham...men kvinder vinder jo altid til sidst  :dans:

lussingen

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 14. April 2012, kl. 21:37
Hans madmor kan alligevel ikke tælle, så hun opdager ikke hvis FFFI (red: foreningen for flere ildere -implicit...hos mette! -ikke her!) smider et par ekstra over lågen :P bare rolig loke...vi redder dig en kæreste :P

og nuuuuuuuuttede billeder -godt at se smukke Speedy glad for en tøs -også selvom hun måtte kæmpe lidt for ham...men kvinder vinder jo altid til sidst  :dans:

:fnis:Jeg får hjælp af Stig til at tælle :fnis:

FerretParadise

Jeg siger da bare til Stig, at hvis Loke får en kæreste, så får han en golfkølle.  :P

For jeg synes Loke skal have en lille albino kæreste, sådan en lille smuk sag, så alle de andre drenge i flokken vil blive misundelige på ham.  <3
Ann Hillerslev.